Browse Source

Mix some section together to make a better story

JoostSijm 6 years ago
parent
commit
00a6d94cf0
6 changed files with 60 additions and 26 deletions
  1. 2 2
      README.md
  2. 0 10
      docs/market.tex
  3. 9 1
      docs/parliament.tex
  4. 3 10
      docs/resources.tex
  5. 43 0
      docs/storage.tex
  6. 3 3
      master.tex

+ 2 - 2
README.md

@@ -18,11 +18,11 @@ Wanneer het 100% is kan er gerust nog meer informatie bij.
 | region    | 80    | Meer informatie over autonomy             |
 | state     | 100   |                                           |
 | perks     | 100   |                                           |
+| storage   | 40    |                                           |
 | resources | 100   |                                           |
-| market    | 20    |                                           |
 | work      | 80    |                                           |
 | war       | 20    | Coup en revolutie beschrijven en damage   |
-| parlement | 20    |                                           |
+| Parliament| 20    |                                           |
 | checklist | 100   |                                           |
 
 # Bronnen

+ 0 - 10
docs/market.tex

@@ -1,10 +0,0 @@
-\begin{multicols}{2}
-    % Sources:
-    % Market Tutorial: http://rivalregions.com/#news/show/348913
-    \section{Market}
-    Hier worden resources gekocht en verkocht, alleen raw resources kunnnen verhandeld worden.
-    De prijs kan erg verschillen in de loop der tijd, dus hou het goed in de gaten. 
-    Soms worden grote hoeveelheden aangeboden tegen een lage prijs. 
-    Het is dan een goed idee om een gedeelte te kopen en voor een hogere prijs proberen te verkopen.
-    
-\end{multicols}

+ 9 - 1
docs/parlement.tex → docs/parliament.tex

@@ -16,7 +16,8 @@
     In het parliament kan je een verschillend aantal laws requests versturen.  
     De meeste laws hebben een meerderheid nodig voordat ze geaccepteerd worden.
     Ook moet de staat voldoen aan de eventuele resources die nodig zijn voor de wet.
-    Hier zijn de belangrijkste wetten.
+    Hier zijn de belangrijkste wetten:
+
     \textbf{Nieuw Building Law}
     Met deze wet worden er nieuwe gebouwen gemaakt.
     Kijk onder het hoofdstuk Regions welke gebouwen dit allemaal zijn. 
@@ -57,4 +58,11 @@
     \subsection*{Overige laws}
     Andere laws zijn redelijk zelfbeschrijvend of worden niet gebruikt.
 
+    \subsection{Autonomy}
+    Kan bestaan uit meerdere aaneengesloten regio's, de hoofdstad kan geen autonomy zijn.
+    Heeft zijn eigen parliament met verkiezingen en een eigen governor.
+    Er kunnen law request gemaakt worden die over de regio's van de authonomie gaan.
+    Heeft ook een eigen budget.
+    TODO
+
 \end{multicols}

+ 3 - 10
docs/resources.tex

@@ -11,9 +11,8 @@
     Onder andere verkregen door quests.
     \textbf{Gold},
     % Gold is the only workable resource that you can obtain before level 60 in factories called Gold Mines. Gold is used as a substitute for cash and is then used in the creation of buildings and also energy drinks. Gold can be obtained through online purchases, quests and working. Gold can be exchanged into cash at 10kk a piece, but is much more useful as is.
-    Wordt gebruikt als plaatsvervanger van Cash.
+    Gebruikt als plaatsvervanger van Cash en bij de productie van gebouwen, machines, en energy drinks.
     Kan verkregen worden in Gold Mines en het doen van quests, of gekocht worden met echt geld.
-    Wordt gebruikt in de productie van gebouwen, machines, en energy drinks.
     \textbf{Cash},
     % Cash is the most useful and likely most sought after resource, despite being the most common. Cash is used in the buying and selling, production and building of everything imaginable. Cash is obtained through selling things on the market, exchanging gold, and from donations.
     Gebruikt voor het kopen en verkopen van resources en het produceren van bijna alles.
@@ -23,10 +22,10 @@
     Zijn: Oil, Ore, Uranium, Diamonds, Helium, en Liquid Oxygen.
     Je kan hier voor werken vanaf level 60, anders moet je deze resources kopen op de markt.
     Deze resources worden onderverdeeld in 3 tiers.
-    Elke tier word steeds een stuk duurder en komt in kleinere hoeveelheden voor.
+    Elke tier is steeds een stuk duurder en komt in kleinere hoeveelheden voor.
 
     \begin{center}
-        \begin{tabular}{llll}
+        \begin{tabular}{lllc}
             Tier & Resource     &               & Marktprijs \$ \\
             \midrule
             Low    & Oil        & Ore           & 100 - 200 \\
@@ -60,10 +59,4 @@
     Gebruikt in high-end machines en gebouwen en voor sommige laws.
     % Diamonds are another high-end material found in mines called Diamond Mines. Obviously they can only be worked after level 60. Practically they're used to create strong or high-end machines or buildings and are used to build such. The price averages from 1.4kk to 1.6kk.
 
-    \subsection{Storage}
-    Bepaald het maximaal aantal resources dat je kan opslaan.
-    Pepaald door level en endurance perk.
-    Je huis level geeft een extra \% ruimte.
-    Premium verdubbelt je storage ruimte, dit kan nog eens verdubbeld worden met een tijdelijke boost.
-
 \end{multicols}

+ 43 - 0
docs/storage.tex

@@ -0,0 +1,43 @@
+\begin{multicols}{2}
+    \section{Storage}
+    Bepaald het maximaal aantal resources dat je kan opslaan.
+    Pepaald door level en endurance perk.
+    Je huis level geeft een extra \% ruimte.
+    Premium verdubbelt je storage ruimte, dit kan nog eens verdubbeld worden met een tijdelijke boost.
+
+    % Sources:
+    % Market Tutorial: http://rivalregions.com/#news/show/348913
+    \subsection{Market}
+    Hier worden resources gekocht en verkocht, alleen raw resources kunnnen verhandeld worden.
+    De prijs kan erg verschillen in de loop der tijd, dus hou het goed in de gaten. 
+    Soms worden grote hoeveelheden aangeboden tegen een lage prijs. 
+    Het is dan een goed idee om een gedeelte te kopen en voor een hogere prijs proberen te verkopen.
+
+    \subsection{Items}
+    Hebben verschillend functies.
+    \textbf{Antirad}, verminderd de radiation van uit het epicentrum.
+    \textbf{Energy drink}, geeft 1 energy point en kan elke 10 minuten gebruikt worden. Gemaakt van gold kan niet verhandeld.
+    \textbf{Space rockets}, verbruikt wanneer je tussen de aarde en de maan reist.
+
+    \subsection{Weapons}
+    De $\alpha$-damage is de basis damage van een wapen. 
+
+    \begin{center}
+        \begin{tabular}{lrlc}
+            Titel               & $\alpha$-dmg  & Wartype & Prijs \$ \\
+            \midrule
+            Tank                & 10            & Ground  & 7.5k - 10k \\
+            Aircraft            & 75            & Ground  & 45k - 60k \\
+            Missile             & 900           & Ground  & 350k - 500k \\
+            Bomber              & 800           & Ground  & 400k - 600k \\
+            Battleship          & 2000          & Sea     & 750k - 1.2kk \\
+            Moon Tank           & 2000          & Moon    & 300k - 600k \\
+            Space station       & 5000          & Space   & 10kk - 20kk \\
+            \bottomrule
+        \end{tabular}
+    \end{center}
+
+    \subsection{Item Productie}
+    TODO
+
+\end{multicols}

+ 3 - 3
master.tex

@@ -25,10 +25,10 @@
 \input{docs/perks}
 \hrule
 
-\input{docs/resources}
+\input{docs/storage}
 \hrule
 
-\input{docs/market}
+\input{docs/resources}
 \hrule
 
 \input{docs/work}
@@ -37,7 +37,7 @@
 \input{docs/war}
 \hrule
 
-\input{docs/parlement}
+\input{docs/parliament}
 \hrule
 
 \input{docs/checklist}