|
@@ -34,7 +34,7 @@
|
|
|
\cline{3-6}
|
|
|
Index & Energy & 10 min & uur & dag & week \\
|
|
|
\midrule
|
|
|
- 1–5 & 7 & 0.7 & 4.2 & 100.8 & 705.6 \\
|
|
|
+ 1-5 & 7 & 0.7 & 4.2 & 100.8 & 705.6 \\
|
|
|
6 & 8 & 0.8 & 4.8 & 115.2 & 806.4 \\
|
|
|
7 & 9 & 0.9 & 5.4 & 129.6 & 907.2 \\
|
|
|
8 & 10 & 1.0 & 6.0 & 144.0 & 1,009.0 \\
|
|
@@ -61,31 +61,24 @@
|
|
|
|
|
|
\subsection{Overige Gebouwen}
|
|
|
Deze gebouwen helpen niet mee aan een index.
|
|
|
-
|
|
|
- \subsubsection*{Missile System}
|
|
|
- Als dit in de verdedigende regio hoger is zorgt het voor dat Ground en Troop Wars aanvalen minder effect hebben.
|
|
|
-
|
|
|
- \subsubsection*{Sea Port}
|
|
|
- Werkt hetzelfde als een Missile System maar dan met voor Sea Wars.
|
|
|
-
|
|
|
- \subsubsection*{Power Plant}
|
|
|
- Geeft de staat electriciteit om gebouwen draaiend te houden.
|
|
|
+ \textbf{Missile System},
|
|
|
+ als dit in de verdedigende regio hoger is zorgt het voor dat Ground en Troop Wars aanvalen minder effect hebben.
|
|
|
+ \textbf{Sea Port},
|
|
|
+ werkt hetzelfde als een Missile System maar dan met voor Sea Wars.
|
|
|
+ \textbf{Power Plant},
|
|
|
+ geeft de staat electriciteit om gebouwen draaiend te houden.
|
|
|
Elk gebouw heeft een eigen energie behoefte.
|
|
|
Wanneer de staat te weinig ernergie heeft zullen gebouwen minder werken.
|
|
|
- 75\% energie tekort betekend dat alle gebouwen maar 75\% functioneren.
|
|
|
-
|
|
|
- \subsubsection*{Space Port}
|
|
|
- Bepaald de tijd die het nodig is om tussen de aarde en de maan te reizen.
|
|
|
-
|
|
|
- \subsubsection*{Airport}
|
|
|
- Verminderd de damage van de aanvallende regio wanneer deze een minderheid heeft.
|
|
|
+ 25\% energie tekort betekend dat alle gebouwen maar 75\% functioneren.
|
|
|
+ \textbf{Space Port},
|
|
|
+ bepaald de tijd die het nodig is om tussen de aarde en de maan te reizen.
|
|
|
+ \textbf{Airport},
|
|
|
+ verminderd de damage van de aanvallende regio wanneer deze een minderheid heeft.
|
|
|
Versnelt reistijd tussen regio's op aarde.
|
|
|
-
|
|
|
- \subsubsection*{Refill Station}
|
|
|
- Werkt hetzelfde als Airports maar dan op de maan.
|
|
|
-
|
|
|
- \subsubsection*{House}
|
|
|
- Als je begint met het bouwen van je huis komt deze in je residence regio te staan.
|
|
|
+ \textbf{Refill Station},
|
|
|
+ werkt hetzelfde als Airports maar dan op de maan.
|
|
|
+ \textbf{House},
|
|
|
+ als je begint met het bouwen van je huis komt deze in je residence regio te staan.
|
|
|
Je kan dit huis upgraden tot level 99 maar de kosten om je huis te upgraden worden per level hoger.
|
|
|
Wanneer de regio waar je huis staat word overgenomen verlies je 10\% van de levels.
|
|
|
Bij het verplaatsen van je huis verlies je 5\%.
|