|
@@ -1,24 +1,45 @@
|
|
-\section{Perks}
|
|
|
|
|
|
+\section{Player}
|
|
|
|
+\subsection{Perks}
|
|
Iedere speler begint met level 30 perks.
|
|
Iedere speler begint met level 30 perks.
|
|
Hoe hoger het level, hoe meer bonus je krijgt.
|
|
Hoe hoger het level, hoe meer bonus je krijgt.
|
|
Het is belangrijk dat je altijd bezig bent met het leren van een nieuwe perk.
|
|
Het is belangrijk dat je altijd bezig bent met het leren van een nieuwe perk.
|
|
|
|
+Denk er goed over na waar je op wil focusen in het spel en welk perks je daar voor nodig heb.
|
|
\premium Voor premium gebruikers kost het leren de helft van de tijd.
|
|
\premium Voor premium gebruikers kost het leren de helft van de tijd.
|
|
|
|
|
|
Alle perks, strenght vooral, zorgen voor meer damage tijdens het vechten in een oorlog.
|
|
Alle perks, strenght vooral, zorgen voor meer damage tijdens het vechten in een oorlog.
|
|
|
|
|
|
-\subsection{Endurance}
|
|
|
|
|
|
+\subsubsection{Endurance}
|
|
Onder level 50 gebruik je meer energie in een goud fabriek dan je er voor terug krijgt.
|
|
Onder level 50 gebruik je meer energie in een goud fabriek dan je er voor terug krijgt.
|
|
Goud blijft na level 50 gelijk, voor andere resources is level 100 nodig voor maximale efficiency.
|
|
Goud blijft na level 50 gelijk, voor andere resources is level 100 nodig voor maximale efficiency.
|
|
|
|
|
|
-\subsection{Education}
|
|
|
|
|
|
+\subsubsection{Education}
|
|
Bepaalt de maximale work experience voor resources.
|
|
Bepaalt de maximale work experience voor resources.
|
|
Heeft invloed op de kosten van het produceren van wapens en items.
|
|
Heeft invloed op de kosten van het produceren van wapens en items.
|
|
Met level 100 kan je in departments werken voor de statebonus.
|
|
Met level 100 kan je in departments werken voor de statebonus.
|
|
Deze statebonus zorgt voor een bonus in het hele land.
|
|
Deze statebonus zorgt voor een bonus in het hele land.
|
|
|
|
|
|
-\subsection{Strength}
|
|
|
|
|
|
+\subsubsection{Strength}
|
|
Erg belangrijk voor het vechten in oorlogen.
|
|
Erg belangrijk voor het vechten in oorlogen.
|
|
Het verlaagt ook de kosten om wapens en items te produceren.
|
|
Het verlaagt ook de kosten om wapens en items te produceren.
|
|
-\newline
|
|
|
|
|
|
|
|
-Denk er goed over na waar je op wil focusen in het spel en welk perks je daar voor nodig heb.
|
|
|
|
|
|
+\subsection{Quests}
|
|
|
|
+Geeft soms een bonus voor het uitvoeren van taken.
|
|
|
|
+\textbf{Reperterende quests} reset elke dag om 19:00 uur.
|
|
|
|
+
|
|
|
|
+\begin{center}
|
|
|
|
+ \begin{tabular}{lll}
|
|
|
|
+ Quest & Beloning \\
|
|
|
|
+ \midrule
|
|
|
|
+ Visit region & 100g \\
|
|
|
|
+ Learn endurance perk & \\
|
|
|
|
+ Quest: write your first article & 100g \\
|
|
|
|
+ \midrule
|
|
|
|
+ \textbf{Reperterende quests} & \\
|
|
|
|
+ \midrule
|
|
|
|
+ Military academy building & 20g + 500e \\
|
|
|
|
+ Working class hero & 4000e \\
|
|
|
|
+ Work in departments & \\
|
|
|
|
+ \bottomrule
|
|
|
|
+ \end{tabular}
|
|
|
|
+\end{center}
|
|
|
|
+(Tabel is nog incompleet)
|