浏览代码

Rename regio to region

JoostSijm 6 年之前
父节点
当前提交
85a310b0a7
共有 6 个文件被更改,包括 34 次插入28 次删除
  1. 6 0
      CHANGELOG.md
  2. 1 1
      docs/checklist.tex
  3. 8 8
      docs/parliament.tex
  4. 11 11
      docs/region.tex
  5. 2 2
      docs/storage.tex
  6. 6 6
      docs/war.tex

+ 6 - 0
CHANGELOG.md

@@ -1,6 +1,12 @@
 # Changelog
 Hier in worden grote veranderingen bijgehouden tussen versies.
 
+## [Unreleased]
+### Added
+
+### Changed
+- Replace 'regio' with 'region'.
+
 ## [v0.2] - 2019-01-25
 ### Added
 - Titel boven aan article versie.

+ 1 - 1
docs/checklist.tex

@@ -32,7 +32,7 @@ Dit zijn de acties die je minimaal een keer per dag uitvoert.
 
         \subsection*{{\LARGE 5}. Auto Work}
         \premium Zet het auto werken aan.
-        Zorg er voor dat er genoeg resources in deze regio zijn en zoek anders een nieuwe regio.
+        Zorg er voor dat er genoeg resources in deze region zijn en zoek anders een nieuwe regio.
         Hou wel rekening met health index in deze regions.
         \vfill\null{}
         \columnbreak{}

+ 8 - 8
docs/parliament.tex

@@ -2,7 +2,7 @@
 % State parliament part#1: http://rivalregions.com/#news/show/362785
 % State parliament part#2: http://rivalregions.com/#news/show/376652
 \section{Parliament}
-Wanneer je 24 uur lang residency heb ik een regio mag je stemmen tijdens verkiezingen in een democratische goverment.
+Wanneer je 24 uur lang residency heb ik een region mag je stemmen tijdens verkiezingen in een democratische goverment.
 De verkiezingen worden elke 5 dagen gehouden voor presidentschap en een plek in parliament.
 Je kan er voor kiezen een eigen party te starten of mee te doen met een bestaande party.
 Als jouw party genoeg stemmen heeft komen ze in het parliament terecht.
@@ -22,11 +22,11 @@ Kijk onder het hoofdstuk Regions welke gebouwen dit allemaal zijn.
 Een wetvoorstel om niewe gebouwen te bouwen zal meestal niet aangenomen worden.
 Belangrijke gebouwen worden bijgehouden door de ministers.
 Andere gebouwen worden in het autonomy parliament voorgesteld.
-\textbf{Resources exploration}, nieuwe resources beschikbaar in een regio wanneer het op is door werk.
+\textbf{Resources exploration}, nieuwe resources beschikbaar in een region wanneer het op is door werk.
 Dit wordt bijgehouden door de Minister van Economie.
 Dit heeft een dagelijks limiet dat om 19:00 reset.
-\textbf{Region consolidation}, gebruikt om een regio aan een andere staat te geven.
-De state accepteert de regio met een Region Consolidation Confirmation law.
+\textbf{Region consolidation}, gebruikt om een region aan een andere staat te geven.
+De state accepteert de region met een Region Consolidation Confirmation law.
 \textbf{Budget transfer}, om een bepaald aantal resources naar een autonomy of state te versturen.
 \textbf{Migration agreement}, geeft een state toegang tot jouw state.
 Je heb nog geen toegang tot deze state.
@@ -34,11 +34,11 @@ Je heb nog geen toegang tot deze state.
 Zorgt ervoor dat inwoners mee kunnen vechten met een andere staat.
 \textbf{Parliament size}, het parlement kan veranderd worden naar 60, 80, 100, of 150 groot.
 De grote zorgt voor meer mensen in het parlement maar de verdeling van parties blijft hetzelfde.
-\textbf{War declaration}, begint een oorlog met een andere regio met een gedeelde border.
+\textbf{War declaration}, begint een oorlog met een andere region met een gedeelde border.
 \textbf{Leader impeachment}, start verkiezingen voor een nieuwe president.
-\textbf{Purification of radioactive pollution}, ruimt pollution op uit een regio maar is niet altijd nodig.
-\textbf{Independence declaration}, een regio kan zichzelf onafhankelijk verklaren van de state.
-\textbf{Form state}, een onafhankelijke regio kan hier mee een staat vormen.
+\textbf{Purification of radioactive pollution}, ruimt pollution op uit een region maar is niet altijd nodig.
+\textbf{Independence declaration}, een region kan zichzelf onafhankelijk verklaren van de state.
+\textbf{Form state}, een onafhankelijke region kan hier mee een staat vormen.
 \textbf{Deep exploration}, zorgt voor een hoger resource limiet maar kost wel veel resources.
 
 \subsubsection*{Overige laws}

+ 11 - 11
docs/region.tex

@@ -1,5 +1,5 @@
 \section{Region}
-Ten allertijde bevind je jezelf in een regio of reis je tussen twee regions.
+Ten allertijde bevind je jezelf in een region of reis je tussen twee regions.
 Iedere speler begint op Novice island.
 
 \subsection{Index}
@@ -9,7 +9,7 @@ Wanneer andere regions meer bouwen zakt de index uiteindelijk naar beneden.
 Het is daarom belangijk dat er steeds nieuwe gekouwen bij komen.
 
 Index 11 is voor regions die met alle gebouw behalve House Fund en Military Academy bij elkaar in de top 5 van de aarde staan.
-De maan heeft hier 1 regio voor.
+De maan heeft hier 1 region voor.
 
 \begin{center}
     \begin{tabular}{lll}
@@ -47,8 +47,8 @@ In deze tabel staat hoeveel energie je genereert:
 
 \subsubsection*{Military Index}
 % affects the damage in the war. Depends on the level of Military base.
-Geeft een bonus wanner je vanuit deze regio vecht.
-Voornamlijk in oorlogstijd is het belangrijk dat je vecht vanuit een regio met een hoge military index.
+Geeft een bonus wanner je vanuit deze region vecht.
+Voornamlijk in oorlogstijd is het belangrijk dat je vecht vanuit een region met een hoge military index.
 
 \subsubsection*{Education Index}
 % affects the speed of learning new perks. Depends on the level of School.
@@ -61,31 +61,31 @@ Bepaald ook de de wage van de president, minister, en governors.
 
 \subsection{Overige Gebouwen}
 Deze gebouwen helpen niet mee aan een index maar hebben een andere functie.
-\textbf{Missile System}, als dit in de verdedigende regio hoger is, zorgt het voor dat ground en troop wars aanvalen minder effect hebben.
+\textbf{Missile System}, als dit in de verdedigende region hoger is, zorgt het voor dat ground en troop wars aanvalen minder effect hebben.
 \textbf{Sea Port}, werkt hetzelfde als een missile system maar dan met voor sea wars.
 \textbf{Power Plant}, geeft de staat electriciteit om gebouwen draaiend te houden.
 Elk gebouw heeft een eigen energie behoefte.
 Wanneer de staat te weinig ernergie heeft zullen gebouwen minder werken.
 25\% energie tekort betekend dat alle gebouwen maar 75\% functioneren.
 \textbf{Space Port}, bepaald de tijd die het nodig is om tussen de aarde en de maan te reizen.
-\textbf{Airport}, verminderd de damage van de aanvallende regio wanneer deze een minderheid heeft.
+\textbf{Airport}, verminderd de damage van de aanvallende region wanneer deze een minderheid heeft.
 Versnelt reistijd tussen regions op aarde.
 \textbf{Refill Station}, werkt hetzelfde als Airports maar dan op de maan.
 
 \subsection{House}
-Als je begint met het bouwen van je huis komt deze in je residence regio te staan.
+Als je begint met het bouwen van je huis komt deze in je residence region te staan.
 Je kan dit huis upgraden tot level 99 maar de kosten om je huis te upgraden worden per level hoger.
-Wanneer de regio waar je huis staat word overgenomen verlies je 10\% van de levels.
+Wanneer de region waar je huis staat word overgenomen verlies je 10\% van de levels.
 Bij het verplaatsen van je huis verlies je 5\%.
 Een huis verhoogt je storage space en versnelt het leren van perks.
 
 \subsection{Resources}
-Elke regio heeft per resource een limiet wat gexploreert kan worden wat om 19:00 uur reset.
+Elke region heeft per resource een limiet wat gexploreert kan worden wat om 19:00 uur reset.
 De Minister of Economics kan een exploration law accepteren die een gedeelte van dit limiet beschikbaar maakt.
-Wanneer de beschikbaarheid op raakt in een regio moet er dus een refill gedaan worden.
+Wanneer de beschikbaarheid op raakt in een region moet er dus een refill gedaan worden.
 
 \subsection{Overige termen}
-\textbf{Polution}, komt voor in een regio vanwege missiles gebruikt van oorlogen in de buurt.
+\textbf{Polution}, komt voor in een region vanwege missiles gebruikt van oorlogen in de buurt.
 Je krijgt er minder snel energie bij maar het gaat automatisch weer weg.
 \textbf{Citizens}, spelers met residency in de regio.
 \textbf{Residents}, spelers aanwezig in de regio.

+ 2 - 2
docs/storage.tex

@@ -14,8 +14,8 @@ Het is een goed moment om een gedeelte te kopen en voor een hogere prijs probere
 Probeer genoeg wapens goedkoop te krijgen wanneer het vrede is in het geval van een plotselinge oorlog.
 
 De market tax is het percentage dat naar het state budget gaat.
-Als je een offer plaats bepaalt je huidige regio de market tax. 
-Dit verandert niet wanneer je naar een andere regio verplaatst.
+Als je een offer plaats bepaalt je huidige region de market tax. 
+Dit verandert niet wanneer je naar een andere region verplaatst.
 
 \subsection{Weapons}
 De $\alpha$-damage is de basis damage van een wapen.

+ 6 - 6
docs/war.tex

@@ -1,10 +1,10 @@
 \section{War}
-Een conflict tussen tussen states of regions met het doel onafhankelijk te worden of een regio over te nemen.
+Een conflict tussen tussen states of regions met het doel onafhankelijk te worden of een region over te nemen.
 Om een oorlog te starten tussen twee regions wordt er via het parliament een law ingediend.
 Een dictator of leader met commander status kan oorlog laws meteen accepteren.
 Het vechten in een oorlog kost energie maar je krijgt de mogelijkheid elk uur te vechten zonder energy te gebruiken.
-Wanneer een regio word overgenomen in een ground- of troopers war worden de helft van de gebouwen vernietigd.
-De state die een regio overneemt ontvangt de helft van deze verloren gebouwen in resources.
+Wanneer een region word overgenomen in een ground- of troopers war worden de helft van de gebouwen vernietigd.
+De state die een region overneemt ontvangt de helft van deze verloren gebouwen in resources.
 
 \begin{center}
     \begin{tabular}{ll}
@@ -21,17 +21,17 @@ De state die een regio overneemt ontvangt de helft van deze verloren gebouwen in
 \end{center}
 
 \subsection{Types}
-\textbf{Ground war}, kan gestart worden tussen aangrenzende regions en wordt gebruikt om een regio over te nemen van een andere staat.
+\textbf{Ground war}, kan gestart worden tussen aangrenzende regions en wordt gebruikt om een region over te nemen van een andere staat.
 \textbf{Revolution}, kost 3 spelers 75 gold om gestart te worden.
 Om mee te vechten aan deze oorlog moet je aanwezig zijn in de regio.
 \textbf{Coup}, kan door 3 spelers gestart worden in regions met een development index 1.
-Je kan er een starten of meevechten als aanvaller zonder in deze regio aanwezig te zijn.
+Je kan er een starten of meevechten als aanvaller zonder in deze region aanwezig te zijn.
 Om te verdedigen moet je aanwezig zijn in de regio.
 Wanneer je met meer dan 5m damage aanvalt krijg je automatisch residency bij succes.
 \textbf{Sea war}, kan gestart worden tussen twee regions die toegang hebben tot de zee.
 Hoeveel er gestart kunnen worden is afhankelijk hoe groot de staat is.
 \textbf{Troopers war}, begint automatisch na een succesvolle sea war.
-\textbf{Space war}, oorlog tussen aarde- en maan regio waar aan iedereen mee kan doen.
+\textbf{Space war}, oorlog tussen aarde- en maan region waar aan iedereen mee kan doen.
 Kan gestart worden vanaf de 20 regions met meeste spaceport gebouwen.
 \textbf{Training}, het is altijd mogelijk te trainen om snel in level te stijgen.
 De uitslag van training heeft geen effect.