regios.tex 2.2 KB

123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657
  1. \begin{multicols}{2}
  2. \section{Regions}
  3. De regio waar in je werkt, woont, of oorlog voerd is erg belangrijk.
  4. Effecten worden berekend door mindel van een aantal indices op de schaal 1-11.
  5. De regio's met de top 10\% meeste gebouwen krijgen index 10, de volgende 10\% krijg index index enzo voort.
  6. Index 11 zijn voor de regio's die in de top 6 staan.
  7. Wanneer een andere regio het aantal gebouwen inhaalt is het mogelijk dat je regio een index zakt.
  8. Het is daarom belangijk dat er steeds nieuwe gekouwen gemaakt worden zodat we niet achteruit gaan.
  9. \subsection{Health Index}
  10. % depends on Hospital level in this region and affects Energy recovery.
  11. Hospital
  12. Het aantal energie dat je genereerd zal worden bepaald door de health index van de regio waar je verblijft.
  13. Dit gaat volgens de volgende tabel:
  14. \begin{center}
  15. \begin{minipage}[t]{\columnwidth}
  16. \begin{tabular}{l*5{r}}
  17. & & \multicolumn{4}{c}{Gold per} \\
  18. \cline{3-6}
  19. Index & Energy & 10 min & uur & dag & week \\
  20. \midrule
  21. 1–5 & 7 & 0.7 & 4.2 & 100.8 & 705.6 \\
  22. 6 & 8 & 0.8 & 4.8 & 115.2 & 806.4 \\
  23. 7 & 9 & 0.9 & 5.4 & 129.6 & 907.2 \\
  24. 8 & 10 & 1.0 & 6.0 & 144.0 & 1,009.0 \\
  25. 9 & 11 & 1.1 & 6.6 & 158.4 & 1,108.8 \\
  26. 10 & 12 & 1.2 & 7.2 & 172.8 & 1,209.6 \\
  27. 11 & 16 & 1.6 & 9.6 & 230.4 & 1,612.8 \\
  28. \bottomrule
  29. \end{tabular}
  30. \end{minipage}
  31. \end{center}
  32. \subsection{Military Index}
  33. % affects the damage in the war. Depends on the level of Military base.
  34. Military base
  35. Zorgt voor een bonus wanner je vanuit deze regio vecht.
  36. Voornamlijk in oorlogstijd is het belangrijk dat je vecht vanuit een regio met een hoge military index.
  37. \subsection{Education Index}
  38. % affects the speed of learning new perks. Depends on the level of School.
  39. School.
  40. Zorgt voor het versnellen van de tijd die nodig bij het leren van een perk.
  41. \subsection{Development Index}
  42. % affects wages of leaders, ministers and governors. Determines if a Coup can be started in this region.
  43. House fund.
  44. Wanneer deze index onder 3 zakt is het mogelijk om een coup te plegen in deze regio.
  45. Bepaald ook de de wage van de monarch, minister, en govenors.
  46. Wordt hoog gehouden door de staat.
  47. \subsection{Overige Gebouwen}
  48. TODO
  49. \end{multicols}