regions.tex 2.2 KB

12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849505152535455565758
  1. \begin{multicols}{2}
  2. \section{Regions}
  3. De regio waar in je werkt, woont, of oorlog voerd is erg belangrijk.
  4. Effecten worden berekend door mindel van een aantal indexen op de schaal 1-11.
  5. Deze indexen hebben allemaal een eigen gebouw.
  6. % Dit moet nog verbeterd worden omdat indexen op een andere manier worden berekend.
  7. De regio's met de top 10\% meeste gebouwen krijgen index 10, de volgende 10\% krijg index index enzo voort.
  8. Index 11 zijn voor de regio's die in de top 6 staan.
  9. Wanneer een andere regio het aantal gebouwen inhaalt is het mogelijk dat je regio een index zakt.
  10. Het is daarom belangijk dat er steeds nieuwe gekouwen gemaakt worden zodat we niet achteruit gaan.
  11. \subsection{Health Index}
  12. % depends on Hospital level in this region and affects Energy recovery.
  13. Hospital.
  14. Het aantal energie dat je elke 10 minuten genereerd word bepaald door de health index.
  15. In deze tabel staat hoeveel energie je genereert:
  16. \begin{center}
  17. \begin{minipage}[t]{\columnwidth}
  18. \begin{tabular}{l*5{r}}
  19. & & \multicolumn{4}{c}{Gold per} \\
  20. \cline{3-6}
  21. Index & Energy & 10 min & uur & dag & week \\
  22. \midrule
  23. 1–5 & 7 & 0.7 & 4.2 & 100.8 & 705.6 \\
  24. 6 & 8 & 0.8 & 4.8 & 115.2 & 806.4 \\
  25. 7 & 9 & 0.9 & 5.4 & 129.6 & 907.2 \\
  26. 8 & 10 & 1.0 & 6.0 & 144.0 & 1,009.0 \\
  27. 9 & 11 & 1.1 & 6.6 & 158.4 & 1,108.8 \\
  28. 10 & 12 & 1.2 & 7.2 & 172.8 & 1,209.6 \\
  29. 11 & 16 & 1.6 & 9.6 & 230.4 & 1,612.8 \\
  30. \bottomrule
  31. \end{tabular}
  32. \end{minipage}
  33. \end{center}
  34. \subsection{Military Index}
  35. % affects the damage in the war. Depends on the level of Military base.
  36. Military base.
  37. Geeft een bonus wanner je vanuit deze regio vecht.
  38. Voornamlijk in oorlogstijd is het belangrijk dat je vecht vanuit een regio met een hoge military index.
  39. \subsection{Education Index}
  40. % affects the speed of learning new perks. Depends on the level of School.
  41. School.
  42. Versnelt het leren van een perk.
  43. \subsection{Development Index}
  44. % affects wages of leaders, ministers and governors. Determines if a Coup can be started in this region.
  45. House fund.
  46. Wanneer deze index onder 3 zakt is het mogelijk om een coup te plegen in deze regio.
  47. Bepaald ook de de wage van de president, minister, en governors.
  48. \subsection{Overige Gebouwen}
  49. TODO
  50. \end{multicols}