12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849505152535455565758 |
- \begin{multicols}{2}
- \section{Regions}
- De regio waar in je werkt, woont, of oorlog voerd is erg belangrijk.
- Effecten worden berekend door mindel van een aantal indexen op de schaal 1-11.
- Deze indexen hebben allemaal een eigen gebouw.
- % Dit moet nog verbeterd worden omdat indexen op een andere manier worden berekend.
- De regio's met de top 10\% meeste gebouwen krijgen index 10, de volgende 10\% krijg index index enzo voort.
- Index 11 zijn voor de regio's die in de top 6 staan.
- Wanneer een andere regio het aantal gebouwen inhaalt is het mogelijk dat je regio een index zakt.
- Het is daarom belangijk dat er steeds nieuwe gekouwen gemaakt worden zodat we niet achteruit gaan.
- \subsection{Health Index}
- % depends on Hospital level in this region and affects Energy recovery.
- Hospital.
- Het aantal energie dat je elke 10 minuten genereerd word bepaald door de health index.
- In deze tabel staat hoeveel energie je genereert:
- \begin{center}
- \begin{minipage}[t]{\columnwidth}
- \begin{tabular}{l*5{r}}
- & & \multicolumn{4}{c}{Gold per} \\
- \cline{3-6}
- Index & Energy & 10 min & uur & dag & week \\
- \midrule
- 1–5 & 7 & 0.7 & 4.2 & 100.8 & 705.6 \\
- 6 & 8 & 0.8 & 4.8 & 115.2 & 806.4 \\
- 7 & 9 & 0.9 & 5.4 & 129.6 & 907.2 \\
- 8 & 10 & 1.0 & 6.0 & 144.0 & 1,009.0 \\
- 9 & 11 & 1.1 & 6.6 & 158.4 & 1,108.8 \\
- 10 & 12 & 1.2 & 7.2 & 172.8 & 1,209.6 \\
- 11 & 16 & 1.6 & 9.6 & 230.4 & 1,612.8 \\
- \bottomrule
- \end{tabular}
- \end{minipage}
- \end{center}
- \subsection{Military Index}
- % affects the damage in the war. Depends on the level of Military base.
- Military base.
- Geeft een bonus wanner je vanuit deze regio vecht.
- Voornamlijk in oorlogstijd is het belangrijk dat je vecht vanuit een regio met een hoge military index.
- \subsection{Education Index}
- % affects the speed of learning new perks. Depends on the level of School.
- School.
- Versnelt het leren van een perk.
- \subsection{Development Index}
- % affects wages of leaders, ministers and governors. Determines if a Coup can be started in this region.
- House fund.
- Wanneer deze index onder 3 zakt is het mogelijk om een coup te plegen in deze regio.
- Bepaald ook de de wage van de president, minister, en governors.
- \subsection{Overige Gebouwen}
- TODO
- \end{multicols}
|