12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849505152535455565758596061626364656667686970717273747576777879808182838485868788899091929394 |
- \begin{multicols}{2}
- \section{Regions}
- De regio waar in je werkt, woont, of vecht is erg belangrijk.
- \subsection{Index}
- De index heeft effect op veel acties en hebben allemaal een eigen gebouw waar ze afhankelijk van zijn.
- De regio's met de top 10\% meeste gebouwen per index krijgen 10, de volgende 10\% krijgt 9 enzovoort.
- Wanneer andere regio's meer gebouwen bouwen zakt de index uiteindelijk naar beneden.
- Het is daarom belangijk dat er steeds nieuwe gekouwen gebouwd worden.
- Index 11 is voor regio's die met alle gebouw behalve House Fund en Military Academy bij elkaar in de top 5 van de aarde staan.
- De maan heeft hier 1 regio voor.
- \begin{center}
- \begin{tabular}{lll}
- Index & Gebouw & Range \\
- \midrule
- Health & Hospital & 1-11 \\
- Military & Military Base & 1-11 \\
- Education & School & 1-11 \\
- Development & House Fund & 1-10 \\
- \bottomrule
- \end{tabular}
- \end{center}
- \subsubsection*{Health Index}
- % depends on Hospital level in this region and affects Energy recovery.
- Hospital.
- Het aantal energie dat je elke 10 minuten genereerd word bepaald door de health index.
- In deze tabel staat hoeveel energie je genereert:
- \begin{center}
- \begin{tabular}{c*5{r}}
- & & \multicolumn{4}{c}{Gold per} \\
- \cline{3-6}
- Index & Energy & 10 min & uur & dag & week \\
- \midrule
- 1–5 & 7 & 0.7 & 4.2 & 100.8 & 705.6 \\
- 6 & 8 & 0.8 & 4.8 & 115.2 & 806.4 \\
- 7 & 9 & 0.9 & 5.4 & 129.6 & 907.2 \\
- 8 & 10 & 1.0 & 6.0 & 144.0 & 1,009.0 \\
- 9 & 11 & 1.1 & 6.6 & 158.4 & 1,108.8 \\
- 10 & 12 & 1.2 & 7.2 & 172.8 & 1,209.6 \\
- 11 & 16 & 1.6 & 9.6 & 230.4 & 1,612.8 \\
- \bottomrule
- \end{tabular}
- \end{center}
- \subsubsection*{Military Index}
- % affects the damage in the war. Depends on the level of Military base.
- Geeft een bonus wanner je vanuit deze regio vecht.
- Voornamlijk in oorlogstijd is het belangrijk dat je vecht vanuit een regio met een hoge military index.
- \subsubsection*{Education Index}
- % affects the speed of learning new perks. Depends on the level of School.
- Versnelt het leren van een perk.
- \subsubsection*{Development Index}
- % affects wages of leaders, ministers and governors. Determines if a Coup can be started in this region.
- Wanneer deze index onder 3 zakt is het mogelijk om een coup te plegen in deze regio.
- Bepaald ook de de wage van de president, minister, en governors.
- \subsection{Overige Gebouwen}
- Deze gebouwen helpen niet mee aan een index.
- \subsubsection*{Missile System}
- Als dit in de verdedigende regio hoger is zorgt het voor dat Ground en Troop Wars aanvalen minder effect hebben.
- \subsubsection*{Sea Port}
- Werkt hetzelfde als een Missile System maar dan met voor Sea Wars.
- \subsubsection*{Power Plant}
- Geeft de staat electriciteit om gebouwen draaiend te houden.
- Elk gebouw heeft een eigen energie behoefte.
- Wanneer de staat te weinig ernergie heeft zullen gebouwen minder werken.
- 75\% energie tekort betekend dat alle gebouwen maar 75\% functioneren.
- \subsubsection*{Space Port}
- Bepaald de tijd die het nodig is om tussen de aarde en de maan te reizen.
- \subsubsection*{Airport}
- Verminderd de damage van de aanvallende regio wanneer deze een minderheid heeft.
- Versnelt reistijd tussen regio's op aarde.
- \subsubsection*{Refill Station}
- Werkt hetzelfde als Airports maar dan op de maan.
- \subsubsection*{House}
- Als je begint met het bouwen van je huis komt deze in je residence regio te staan.
- Je kan dit huis upgraden tot level 99 maar de kosten om je huis te upgraden worden per level hoger.
- Wanneer de regio waar je huis staat word overgenomen verlies je 10\% van de levels.
- Bij het verplaatsen van je huis verlies je 5\%.
- Een huis verhoogt je storage space en versnelt het leren van perks.
- \end{multicols}
|