1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647 |
- \begin{multicols}{2}
- \section{Regions}
- De regio waar in je werkt, woont, of oorlog voerd is erg belangrijk.
- Effecten worden berekend door mindel van een aantal indices op de schaal 1-11.
- De regio's met de top 10\% meeste gebouwen krijgen index 10, de volgende 10\% krijg index index enzo voort.
- Index 11 zijn voor de regio's die in de top 6 staan.
- Wanneer een andere regio het aantal gebouwen inhaalt is het mogelijk dat je regio een index zakt.
- Het is daarom belangijk dat er steeds nieuwe gekouwen gemaakt worden zodat we niet achteruit gaan.
- \subsection{Health Index}
- % depends on Hospital level in this region and affects Energy recovery.
- Hospital
- Het aantal energie dat je genereerd zal worden bepaald door de health index van de regio waar je verblijft.
- Dit gaat volgens de volgende tabel:
- \begin{tabular}{lrrrrr}
- & & \multicolumn{4}{c}{Gold per} \\
- \cline{3-6}
- Index & Energy & 10 min & uur & dag & week \\
- \midrule
- 1–5 & 7 & 0.7 & 4.2 & 100.8 & 705.6 \\
- 6 & 8 & 0.8 & 4.8 & 115.2 & 806.4 \\
- 7 & 9 & 0.9 & 5.4 & 129.6 & 907.2 \\
- 8 & 10 & 1.0 & 6.0 & 144.0 & 1,009.0 \\
- 9 & 11 & 1.1 & 6.6 & 158.4 & 1,108.8 \\
- 10 & 12 & 1.2 & 7.2 & 172.8 & 1,209.6 \\
- 11 & 16 & 1.6 & 9.6 & 230.4 & 1,612.8 \\
- \bottomrule
- \end{tabular}
- \subsection{Military Index}
- % affects the damage in the war. Depends on the level of Military base.
- \subsection{Education Index}
- % affects the speed of learning new perks. Depends on the level of School.
- School.
- Zorgt voor het versnellen van de perk leersnelheid.
- \subsection{Development Index}
- % affects wages of leaders, ministers and governors. Determines if a Coup can be started in this region.
- House fund.
- Wanneer deze index onder 3 zakt is het mogelijk om een coup te plegen in deze regio.
- Bepaald ook de de wage van de monarch, minister, en govenors.
- Wordt hoog gehouden door de staat.
- \end{multicols}
|