|
@@ -14,28 +14,35 @@
|
|
Het aantal energie dat je genereerd zal worden bepaald door de health index van de regio waar je verblijft.
|
|
Het aantal energie dat je genereerd zal worden bepaald door de health index van de regio waar je verblijft.
|
|
Dit gaat volgens de volgende tabel:
|
|
Dit gaat volgens de volgende tabel:
|
|
|
|
|
|
- \begin{tabular}{lrrrrr}
|
|
|
|
- & & \multicolumn{4}{c}{Gold per} \\
|
|
|
|
- \cline{3-6}
|
|
|
|
- Index & Energy & 10 min & uur & dag & week \\
|
|
|
|
- \midrule
|
|
|
|
- 1–5 & 7 & 0.7 & 4.2 & 100.8 & 705.6 \\
|
|
|
|
- 6 & 8 & 0.8 & 4.8 & 115.2 & 806.4 \\
|
|
|
|
- 7 & 9 & 0.9 & 5.4 & 129.6 & 907.2 \\
|
|
|
|
- 8 & 10 & 1.0 & 6.0 & 144.0 & 1,009.0 \\
|
|
|
|
- 9 & 11 & 1.1 & 6.6 & 158.4 & 1,108.8 \\
|
|
|
|
- 10 & 12 & 1.2 & 7.2 & 172.8 & 1,209.6 \\
|
|
|
|
- 11 & 16 & 1.6 & 9.6 & 230.4 & 1,612.8 \\
|
|
|
|
- \bottomrule
|
|
|
|
- \end{tabular}
|
|
|
|
|
|
+ \begin{center}
|
|
|
|
+ \begin{minipage}[t]{\columnwidth}
|
|
|
|
+ \begin{tabular}{l*5{r}}
|
|
|
|
+ & & \multicolumn{4}{c}{Gold per} \\
|
|
|
|
+ \cline{3-6}
|
|
|
|
+ Index & Energy & 10 min & uur & dag & week \\
|
|
|
|
+ \midrule
|
|
|
|
+ 1–5 & 7 & 0.7 & 4.2 & 100.8 & 705.6 \\
|
|
|
|
+ 6 & 8 & 0.8 & 4.8 & 115.2 & 806.4 \\
|
|
|
|
+ 7 & 9 & 0.9 & 5.4 & 129.6 & 907.2 \\
|
|
|
|
+ 8 & 10 & 1.0 & 6.0 & 144.0 & 1,009.0 \\
|
|
|
|
+ 9 & 11 & 1.1 & 6.6 & 158.4 & 1,108.8 \\
|
|
|
|
+ 10 & 12 & 1.2 & 7.2 & 172.8 & 1,209.6 \\
|
|
|
|
+ 11 & 16 & 1.6 & 9.6 & 230.4 & 1,612.8 \\
|
|
|
|
+ \bottomrule
|
|
|
|
+ \end{tabular}
|
|
|
|
+ \end{minipage}
|
|
|
|
+ \end{center}
|
|
|
|
|
|
\subsection{Military Index}
|
|
\subsection{Military Index}
|
|
% affects the damage in the war. Depends on the level of Military base.
|
|
% affects the damage in the war. Depends on the level of Military base.
|
|
|
|
+ Military base
|
|
|
|
+ Zorgt voor een bonus wanner je vanuit deze regio vecht.
|
|
|
|
+ Voornamlijk in oorlogstijd is het belangrijk dat je vecht vanuit een regio met een hoge military index.
|
|
|
|
|
|
\subsection{Education Index}
|
|
\subsection{Education Index}
|
|
% affects the speed of learning new perks. Depends on the level of School.
|
|
% affects the speed of learning new perks. Depends on the level of School.
|
|
School.
|
|
School.
|
|
- Zorgt voor het versnellen van de perk leersnelheid.
|
|
|
|
|
|
+ Zorgt voor het versnellen van de tijd die nodig bij het leren van een perk.
|
|
|
|
|
|
\subsection{Development Index}
|
|
\subsection{Development Index}
|
|
% affects wages of leaders, ministers and governors. Determines if a Coup can be started in this region.
|
|
% affects wages of leaders, ministers and governors. Determines if a Coup can be started in this region.
|
|
@@ -44,4 +51,7 @@
|
|
Bepaald ook de de wage van de monarch, minister, en govenors.
|
|
Bepaald ook de de wage van de monarch, minister, en govenors.
|
|
Wordt hoog gehouden door de staat.
|
|
Wordt hoog gehouden door de staat.
|
|
|
|
|
|
|
|
+ \subsection{Overige Gebouwen}
|
|
|
|
+ TODO
|
|
|
|
+
|
|
\end{multicols}
|
|
\end{multicols}
|