|  | @@ -6,28 +6,42 @@ Het vechten in een oorlog kost energie maar je krijgt de mogelijkheid elk uur te
 | 
	
		
			
				|  |  |  Wanneer een regio word overgenomen in een ground- of troopers war worden de helft van de gebouwen vernietigd.
 | 
	
		
			
				|  |  |  De state die een regio overneemt ontvangt de helft van deze verlozen gebouwen in resources.
 | 
	
		
			
				|  |  |  
 | 
	
		
			
				|  |  | -\subsection{Types}
 | 
	
		
			
				|  |  | -Elke oorlog duur 24 uur.
 | 
	
		
			
				|  |  | +\begin{center}
 | 
	
		
			
				|  |  | +    \begin{tabular}{ll}
 | 
	
		
			
				|  |  | +        Type                & Succes \\
 | 
	
		
			
				|  |  | +        \midrule
 | 
	
		
			
				|  |  | +        Ground war          & Capture \\
 | 
	
		
			
				|  |  | +        Revolution          & Independence \& democracy \\
 | 
	
		
			
				|  |  | +        Coup                & Independence \\
 | 
	
		
			
				|  |  | +        Sea war             & Troopers war \\
 | 
	
		
			
				|  |  | +        Troopers war        & Capture \\
 | 
	
		
			
				|  |  | +        Space war           & Capture \\
 | 
	
		
			
				|  |  | +        \bottomrule
 | 
	
		
			
				|  |  | +    \end{tabular}
 | 
	
		
			
				|  |  | +\end{center}
 | 
	
		
			
				|  |  |  
 | 
	
		
			
				|  |  | -\subsubsection{Ground war}
 | 
	
		
			
				|  |  | +\subsection{Types}
 | 
	
		
			
				|  |  | +\textbf{Ground war},
 | 
	
		
			
				|  |  |  Kan gestart worden tussen aangrenzende regio's en word gebruikt om een regio over te nemen van een andere staat.
 | 
	
		
			
				|  |  | -
 | 
	
		
			
				|  |  | -\subsubsection{Revolution}
 | 
	
		
			
				|  |  | +\textbf{Revolution},
 | 
	
		
			
				|  |  |  Kost 3 spelers 75 gold om gestart te worden.
 | 
	
		
			
				|  |  |  Om mee te vechten aan deze oorlog moet je aanwezig zijn in de regio.
 | 
	
		
			
				|  |  | -Wanneer een revolution succesvol is veranderd de government form naar democratisch.
 | 
	
		
			
				|  |  | -
 | 
	
		
			
				|  |  | -\subsubsection{Coup}
 | 
	
		
			
				|  |  | -
 | 
	
		
			
				|  |  | -\subsubsection{Sea war}
 | 
	
		
			
				|  |  | -
 | 
	
		
			
				|  |  | -\subsubsection{Troopers war}
 | 
	
		
			
				|  |  | -
 | 
	
		
			
				|  |  | -\subsubsection{Space war}
 | 
	
		
			
				|  |  | -
 | 
	
		
			
				|  |  | -\subsubsection{Training}
 | 
	
		
			
				|  |  | +\textbf{Coup},
 | 
	
		
			
				|  |  | +Kan door 3 spelers gestart worden in regio's met een development index 1.
 | 
	
		
			
				|  |  | +Je kan er een starten of meevechten als aanvaller zonder in deze regio aanwezig te zijn.
 | 
	
		
			
				|  |  | +Om te verdedigen moet je aanwezig zijn in de regio.
 | 
	
		
			
				|  |  | +Wanneer je met meer dan 5m damage aanvalt krijg je automatisch residency bij succes.
 | 
	
		
			
				|  |  | +\textbf{Sea war},
 | 
	
		
			
				|  |  | +Kan gestart worden tussen twee regio's die toegang hebben tot de zee.
 | 
	
		
			
				|  |  | +Hoeveel er gestart kunnen worden is afhankelijk hoe groot de staat is.
 | 
	
		
			
				|  |  | +\textbf{Troopers war},
 | 
	
		
			
				|  |  | +Begint automatisch na een succesvolle sea war.
 | 
	
		
			
				|  |  | +\textbf{Space war},
 | 
	
		
			
				|  |  | +Oorlog tussen aarde- en maan regio waar aan iedereen mee kan doen.
 | 
	
		
			
				|  |  | +Kan gestort worden vanaf de 20 regio's met meeste spaceport gebouwen.
 | 
	
		
			
				|  |  | +\textbf{Training},
 | 
	
		
			
				|  |  |  Het is altijd mogelijk te trainen om snel in level te stijgen.
 | 
	
		
			
				|  |  | -Let er wel op dat je genoeg troepen op vooraad heb.
 | 
	
		
			
				|  |  | +De uitslag van training heeft geen effect.
 | 
	
		
			
				|  |  |  
 | 
	
		
			
				|  |  |  \subsection{Auto mode}
 | 
	
		
			
				|  |  |  \premium Je kan auto mode gebruiken voor oorlogen.
 |