|
@@ -6,28 +6,42 @@ Het vechten in een oorlog kost energie maar je krijgt de mogelijkheid elk uur te
|
|
Wanneer een regio word overgenomen in een ground- of troopers war worden de helft van de gebouwen vernietigd.
|
|
Wanneer een regio word overgenomen in een ground- of troopers war worden de helft van de gebouwen vernietigd.
|
|
De state die een regio overneemt ontvangt de helft van deze verlozen gebouwen in resources.
|
|
De state die een regio overneemt ontvangt de helft van deze verlozen gebouwen in resources.
|
|
|
|
|
|
-\subsection{Types}
|
|
|
|
-Elke oorlog duur 24 uur.
|
|
|
|
|
|
+\begin{center}
|
|
|
|
+ \begin{tabular}{ll}
|
|
|
|
+ Type & Succes \\
|
|
|
|
+ \midrule
|
|
|
|
+ Ground war & Capture \\
|
|
|
|
+ Revolution & Independence \& democracy \\
|
|
|
|
+ Coup & Independence \\
|
|
|
|
+ Sea war & Troopers war \\
|
|
|
|
+ Troopers war & Capture \\
|
|
|
|
+ Space war & Capture \\
|
|
|
|
+ \bottomrule
|
|
|
|
+ \end{tabular}
|
|
|
|
+\end{center}
|
|
|
|
|
|
-\subsubsection{Ground war}
|
|
|
|
|
|
+\subsection{Types}
|
|
|
|
+\textbf{Ground war},
|
|
Kan gestart worden tussen aangrenzende regio's en word gebruikt om een regio over te nemen van een andere staat.
|
|
Kan gestart worden tussen aangrenzende regio's en word gebruikt om een regio over te nemen van een andere staat.
|
|
-
|
|
|
|
-\subsubsection{Revolution}
|
|
|
|
|
|
+\textbf{Revolution},
|
|
Kost 3 spelers 75 gold om gestart te worden.
|
|
Kost 3 spelers 75 gold om gestart te worden.
|
|
Om mee te vechten aan deze oorlog moet je aanwezig zijn in de regio.
|
|
Om mee te vechten aan deze oorlog moet je aanwezig zijn in de regio.
|
|
-Wanneer een revolution succesvol is veranderd de government form naar democratisch.
|
|
|
|
-
|
|
|
|
-\subsubsection{Coup}
|
|
|
|
-
|
|
|
|
-\subsubsection{Sea war}
|
|
|
|
-
|
|
|
|
-\subsubsection{Troopers war}
|
|
|
|
-
|
|
|
|
-\subsubsection{Space war}
|
|
|
|
-
|
|
|
|
-\subsubsection{Training}
|
|
|
|
|
|
+\textbf{Coup},
|
|
|
|
+Kan door 3 spelers gestart worden in regio's met een development index 1.
|
|
|
|
+Je kan er een starten of meevechten als aanvaller zonder in deze regio aanwezig te zijn.
|
|
|
|
+Om te verdedigen moet je aanwezig zijn in de regio.
|
|
|
|
+Wanneer je met meer dan 5m damage aanvalt krijg je automatisch residency bij succes.
|
|
|
|
+\textbf{Sea war},
|
|
|
|
+Kan gestart worden tussen twee regio's die toegang hebben tot de zee.
|
|
|
|
+Hoeveel er gestart kunnen worden is afhankelijk hoe groot de staat is.
|
|
|
|
+\textbf{Troopers war},
|
|
|
|
+Begint automatisch na een succesvolle sea war.
|
|
|
|
+\textbf{Space war},
|
|
|
|
+Oorlog tussen aarde- en maan regio waar aan iedereen mee kan doen.
|
|
|
|
+Kan gestort worden vanaf de 20 regio's met meeste spaceport gebouwen.
|
|
|
|
+\textbf{Training},
|
|
Het is altijd mogelijk te trainen om snel in level te stijgen.
|
|
Het is altijd mogelijk te trainen om snel in level te stijgen.
|
|
-Let er wel op dat je genoeg troepen op vooraad heb.
|
|
|
|
|
|
+De uitslag van training heeft geen effect.
|
|
|
|
|
|
\subsection{Auto mode}
|
|
\subsection{Auto mode}
|
|
\premium Je kan auto mode gebruiken voor oorlogen.
|
|
\premium Je kan auto mode gebruiken voor oorlogen.
|