Bladeren bron

Change tabs to spaces

JoostSijm 6 jaren geleden
bovenliggende
commit
5e77836297
8 gewijzigde bestanden met toevoegingen van 245 en 245 verwijderingen
  1. 32 32
      docs/checklist.tex
  2. 14 14
      docs/intro.tex
  3. 22 22
      docs/perks.tex
  4. 91 91
      docs/regions.tex
  5. 59 59
      docs/resources.tex
  6. 6 6
      docs/war.tex
  7. 14 14
      docs/work.tex
  8. 7 7
      master.tex

+ 32 - 32
docs/checklist.tex

@@ -1,44 +1,44 @@
 \section{Checklist}
 Dit zijn de acties die je minimaal een keer per dag uitvoert.
 \begin{multicols}{3}
-	\subsection*{{\LARGE 1}. Perks}
-	Controlleer of je bezig ben met het leren van een nieuwe perk.
-	Erg belankrijk aan het begin van het spel om dit zo snel mogelijk omhoog te krijgen.
-	Probeer bij te houden wannneer je een perk klaar is.
-	\vfill\null{}
-	\columnbreak{}
+    \subsection*{{\LARGE 1}. Perks}
+    Controlleer of je bezig ben met het leren van een nieuwe perk.
+    Erg belankrijk aan het begin van het spel om dit zo snel mogelijk omhoog te krijgen.
+    Probeer bij te houden wannneer je een perk klaar is.
+    \vfill\null{}
+    \columnbreak{}
 
-	\subsection*{{\LARGE 2}. Berichten}
-	Bekijk nieuwe berichten.
-	De berichten die je van de staat je partij binnenkrijgt zijn vaak belangrijk.
-	Wat er in deze berichten staat kan effect hebben op de volgende stap.
-	\vfill\null{}
-	\columnbreak{}
+    \subsection*{{\LARGE 2}. Berichten}
+    Bekijk nieuwe berichten.
+    De berichten die je van de staat je partij binnenkrijgt zijn vaak belangrijk.
+    Wat er in deze berichten staat kan effect hebben op de volgende stap.
+    \vfill\null{}
+    \columnbreak{}
 
-	\subsection*{{\LARGE 3}. Military Academy}
-	Bouw een military academy.
-	Als je niet in in je residency bent kijk dan of je tijd vrij heb om daar naartoe te reizen.
-	Het bouwen van een academy geeft je altijd een goud bonus, wat het zeker waard maakt.
+    \subsection*{{\LARGE 3}. Military Academy}
+    Bouw een military academy.
+    Als je niet in in je residency bent kijk dan of je tijd vrij heb om daar naartoe te reizen.
+    Het bouwen van een academy geeft je altijd een goud bonus, wat het zeker waard maakt.
 \end{multicols}
 \begin{multicols}{3}
-	\subsection*{{\LARGE 4}. Departments}
-	Voor spelers met level 100+ education.
-	Werk dagelijks in de staats departments, probeer dit gelijk met de military acedemy te doen.
-	Dit is belankrijk dat veel mensen werken zodat de staat een bonus krijgt.
-	\vfill\null{}
-	\columnbreak{}
+    \subsection*{{\LARGE 4}. Departments}
+    Voor spelers met level 100+ education.
+    Werk dagelijks in de staats departments, probeer dit gelijk met de military acedemy te doen.
+    Dit is belankrijk dat veel mensen werken zodat de staat een bonus krijgt.
+    \vfill\null{}
+    \columnbreak{}
 
-	\subsection*{{\LARGE 5}. Auto Work}
-	\premium Zet het auto werken aan.
-	Zorg er voor dat er genoeg resources in deze regio zijn en zoek anders een nieuwe regio.
-	Hou wel rekening met health index in deze regio's.
-	\vfill\null{}
-	\columnbreak{}
+    \subsection*{{\LARGE 5}. Auto Work}
+    \premium Zet het auto werken aan.
+    Zorg er voor dat er genoeg resources in deze regio zijn en zoek anders een nieuwe regio.
+    Hou wel rekening met health index in deze regio's.
+    \vfill\null{}
+    \columnbreak{}
 
-	\subsection*{{\LARGE 6}. Military}
-	\premium Zorg er voor dat hourly military training aan staat.
-	Let ook op eventuele revolutions en coups in de staat.
-	Het is belangrijk dat de hourly altijd aan staat want je krijgt hier het snelst exp van.
+    \subsection*{{\LARGE 6}. Military}
+    \premium Zorg er voor dat hourly military training aan staat.
+    Let ook op eventuele revolutions en coups in de staat.
+    Het is belangrijk dat de hourly altijd aan staat want je krijgt hier het snelst exp van.
 \end{multicols}
 
 Als je deze stappen elke dag uitvoerd zal je het snelt jezelf verbeteren, maar ook zorgen dat dat de staat verbeterd.

+ 14 - 14
docs/intro.tex

@@ -1,21 +1,21 @@
 \begin{multicols}{2}
-	\section*{Inleiding}
-	Deze tutorial is bedoeld voor beginnende- en ervaren spelers die meer van het spel willen leren.
-	De engelse termen worden gebruikt in deze tutorial.
+    \section*{Inleiding}
+    Deze tutorial is bedoeld voor beginnende- en ervaren spelers die meer van het spel willen leren.
+    De engelse termen worden gebruikt in deze tutorial.
 
-	Een \premium betekend een functie die alleen voor een premium gebruiker beschikbaar is.
-	Premium is aangeraden vanwege de vele voordelen in dit spel.
+    Een \premium betekend een functie die alleen voor een premium gebruiker beschikbaar is.
+    Premium is aangeraden vanwege de vele voordelen in dit spel.
 \end{multicols}
 
 \begin{multicols}{3}
-	\begingroup
-		\titleformat{\section}[hang]
-			{\rmfamily\Large\uppercase}
-			{\thesection}
-			{8ex}
-			{}
+    \begingroup
+        \titleformat{\section}[hang]
+            {\rmfamily\Large\uppercase}
+            {\thesection}
+            {8ex}
+            {}
 
-		\let\clearpage\relax
-		\tableofcontents
-	\endgroup
+        \let\clearpage\relax
+        \tableofcontents
+    \endgroup
 \end{multicols}

+ 22 - 22
docs/perks.tex

@@ -1,28 +1,28 @@
 \begin{multicols}{2}
-	\section{Perks}
-	Iedere speler begin met level 30 perks.
-	Hoe hoger het level, hoe meer bonus je krijgt.
-	Het is belangrijk dat je altijd bezig bent met het leren van een nieuwe perk.
-	\premium Voor premium gebruikers kost het leren de helft van de tijd.
+    \section{Perks}
+    Iedere speler begin met level 30 perks.
+    Hoe hoger het level, hoe meer bonus je krijgt.
+    Het is belangrijk dat je altijd bezig bent met het leren van een nieuwe perk.
+    \premium Voor premium gebruikers kost het leren de helft van de tijd.
 
-	Alle perks, en strenght vooral, zorgen voor meer damage tijden een oorlog.
+    Alle perks, en strenght vooral, zorgen voor meer damage tijden een oorlog.
 
-	\subsection{Endurance}
-	Voor beginnende spelers is deze het belangrijkst.
-	Onder level 50 gebruik je meer energie dan je terug krijgt in een goud fabriek.
-	Hierna zal het aantal goud tijdens werken gelijk blijven.
-	Wanneer je level 50 bereik het kan je het beste Education gaan levelen.
+    \subsection{Endurance}
+    Voor beginnende spelers is deze het belangrijkst.
+    Onder level 50 gebruik je meer energie dan je terug krijgt in een goud fabriek.
+    Hierna zal het aantal goud tijdens werken gelijk blijven.
+    Wanneer je level 50 bereik het kan je het beste Education gaan levelen.
 
-	\subsection{Education}
-	Zorgt voor een hogere maximale werkervaring waardoor meer verdiend met werken.
-	Met level 1OO kan je in de departments werken voor de staatsbonus.
-	Deze staatsbonus zorgt voor een bonus in het hele land.
-	Het bepaalt ook het maximale werk experience dat je voor een resource kan hebben.
+    \subsection{Education}
+    Zorgt voor een hogere maximale werkervaring waardoor meer verdiend met werken.
+    Met level 1OO kan je in de departments werken voor de staatsbonus.
+    Deze staatsbonus zorgt voor een bonus in het hele land.
+    Het bepaalt ook het maximale werk experience dat je voor een resource kan hebben.
 
-	\subsection{Strength}
-	Strenght is erg belangrijk wanneer je oorlog wil voeren.
-	Het verlaagt ook de prijs om wapens te maken.
-	\newline
-	Wat je uitendelijk het meest wil levelen hangt af waar je in dit spel op gaat focusen.
-	Denk hier goed over na.
+    \subsection{Strength}
+    Strenght is erg belangrijk wanneer je oorlog wil voeren.
+    Het verlaagt ook de prijs om wapens te maken.
+    \newline
+    Wat je uitendelijk het meest wil levelen hangt af waar je in dit spel op gaat focusen.
+    Denk hier goed over na.
 \end{multicols}

+ 91 - 91
docs/regions.tex

@@ -1,94 +1,94 @@
 \begin{multicols}{2}
-	\section{Regions}
-	De regio waar in je werkt, woont, of vecht is erg belangrijk.
-	\subsection{Index}
-	De index heeft effect op veel acties en hebben allemaal een eigen gebouw waar ze afhankelijk van zijn.
-	De regio's met de top 10\% meeste gebouwen per index krijgen 10, de volgende 10\% krijgt 9 enzovoort.
-	Wanneer andere regio's meer gebouwen bouwen zakt de index uiteindelijk naar beneden.
-	Het is daarom belangijk dat er steeds nieuwe gekouwen gebouwd worden.
-
-	Index 11 is voor regio's die met alle gebouw behalve House Fund en Military Academy bij elkaar in de top 5 van de aarde staan.
-	De maan heeft hier 1 regio voor.
-
-	\begin{center}
-		\begin{tabular}{lll}
-			Index       & Gebouw        & Range \\
-			\midrule
-			Health      & Hospital      & 1-11 \\
-			Military    & Military Base & 1-11 \\
-			Education   & School        & 1-11 \\
-			Development & House Fund    & 1-10 \\
-			\bottomrule
-		\end{tabular}
-	\end{center}
-
-	\subsubsection*{Health Index}
-	% depends on Hospital level in this region and affects Energy recovery.
-	Hospital.
-	Het aantal energie dat je elke 10 minuten genereerd word bepaald door de health index.
-	In deze tabel staat hoeveel energie je genereert:
-
-	\begin{center}
-		\begin{tabular}{c*5{r}}
-			& & \multicolumn{4}{c}{Gold per} \\
-			\cline{3-6}
-			Index & Energy & 10 min & uur & dag & week \\
-			\midrule
-			1–5	& 7		& 0.7	& 4.2	& 100.8	& 705.6 \\
-			6	& 8		& 0.8	& 4.8	& 115.2	& 806.4 \\
-			7	& 9		& 0.9	& 5.4	& 129.6	& 907.2 \\
-			8	& 10	& 1.0	& 6.0	& 144.0	& 1,009.0 \\
-			9	& 11	& 1.1	& 6.6	& 158.4	& 1,108.8 \\
-			10	& 12	& 1.2	& 7.2	& 172.8	& 1,209.6 \\
-			11	& 16	& 1.6	& 9.6	& 230.4	& 1,612.8 \\
-			\bottomrule
-		\end{tabular}
-	\end{center}
-
-	\subsubsection*{Military Index}
-	% affects the damage in the war. Depends on the level of Military base.
-	Geeft een bonus wanner je vanuit deze regio vecht.
-	Voornamlijk in oorlogstijd is het belangrijk dat je vecht vanuit een regio met een hoge military index.
-
-	\subsubsection*{Education Index}
-	% affects the speed of learning new perks. Depends on the level of School.
-	Versnelt het leren van een perk.
-
-	\subsubsection*{Development Index}
-	% affects wages of leaders, ministers and governors. Determines if a Coup can be started in this region.
-	Wanneer deze index onder 3 zakt is het mogelijk om een coup te plegen in deze regio.
-	Bepaald ook de de wage van de president, minister, en governors.
-
-	\subsection{Overige Gebouwen}
-	Deze gebouwen helpen niet mee aan een index.
-
-	\subsubsection*{Missile System}
-	Als dit in de verdedigende regio hoger is zorgt het voor dat Ground en Troop Wars aanvalen minder effect hebben.
-
-	\subsubsection*{Sea Port}
-	Werkt hetzelfde als een Missile System maar dan met voor Sea Wars.
-
-	\subsubsection*{Power Plant}
-	Geeft de staat electriciteit om gebouwen draaiend te houden.
-	Elk gebouw heeft een eigen energie behoefte.
-	Wanneer de staat te weinig ernergie heeft zullen gebouwen minder werken.
-	75\% energie tekort betekend dat alle gebouwen maar 75\% functioneren.
-
-	\subsubsection*{Space Port}
-	Bepaald de tijd die het nodig is om tussen de aarde en de maan te reizen.
-
-	\subsubsection*{Airport}
-	Verminderd de damage van de aanvallende regio wanneer deze een minderheid heeft.
-	Versnelt reistijd tussen regio's op aarde.
-
-	\subsubsection*{Refill Station}
-	Werkt hetzelfde als Airports maar dan op de maan.
-
-	\subsubsection*{House}
-	Als je begint met het bouwen van je huis komt deze in je residence regio te staan.
-	Je kan dit huis upgraden tot level 99 maar de kosten om je huis te upgraden worden per level hoger.
-	Wanneer de regio waar je huis staat word overgenomen verlies je 10\% van de levels.
-	Bij het verplaatsen van je huis verlies je 5\%.
-	Een huis verhoogt je storage space en versnelt het leren van perks.
+    \section{Regions}
+    De regio waar in je werkt, woont, of vecht is erg belangrijk.
+    \subsection{Index}
+    De index heeft effect op veel acties en hebben allemaal een eigen gebouw waar ze afhankelijk van zijn.
+    De regio's met de top 10\% meeste gebouwen per index krijgen 10, de volgende 10\% krijgt 9 enzovoort.
+    Wanneer andere regio's meer gebouwen bouwen zakt de index uiteindelijk naar beneden.
+    Het is daarom belangijk dat er steeds nieuwe gekouwen gebouwd worden.
+
+    Index 11 is voor regio's die met alle gebouw behalve House Fund en Military Academy bij elkaar in de top 5 van de aarde staan.
+    De maan heeft hier 1 regio voor.
+
+    \begin{center}
+        \begin{tabular}{lll}
+            Index       & Gebouw        & Range \\
+            \midrule
+            Health      & Hospital      & 1-11 \\
+            Military    & Military Base & 1-11 \\
+            Education   & School        & 1-11 \\
+            Development & House Fund    & 1-10 \\
+            \bottomrule
+        \end{tabular}
+    \end{center}
+
+    \subsubsection*{Health Index}
+    % depends on Hospital level in this region and affects Energy recovery.
+    Hospital.
+    Het aantal energie dat je elke 10 minuten genereerd word bepaald door de health index.
+    In deze tabel staat hoeveel energie je genereert:
+
+    \begin{center}
+        \begin{tabular}{c*5{r}}
+            & & \multicolumn{4}{c}{Gold per} \\
+            \cline{3-6}
+            Index   & Energy    & 10 min    & uur   & dag   & week \\
+            \midrule
+            1–5     & 7         & 0.7       & 4.2   & 100.8  & 705.6 \\
+            6       & 8         & 0.8       & 4.8   & 115.2  & 806.4 \\
+            7       & 9         & 0.9       & 5.4   & 129.6  & 907.2 \\
+            8       & 10        & 1.0       & 6.0   & 144.0  & 1,009.0 \\
+            9       & 11        & 1.1       & 6.6   & 158.4  & 1,108.8 \\
+            10      & 12        & 1.2       & 7.2   & 172.8  & 1,209.6 \\
+            11      & 16        & 1.6       & 9.6   & 230.4  & 1,612.8 \\
+            \bottomrule
+        \end{tabular}
+    \end{center}
+
+    \subsubsection*{Military Index}
+    % affects the damage in the war. Depends on the level of Military base.
+    Geeft een bonus wanner je vanuit deze regio vecht.
+    Voornamlijk in oorlogstijd is het belangrijk dat je vecht vanuit een regio met een hoge military index.
+
+    \subsubsection*{Education Index}
+    % affects the speed of learning new perks. Depends on the level of School.
+    Versnelt het leren van een perk.
+
+    \subsubsection*{Development Index}
+    % affects wages of leaders, ministers and governors. Determines if a Coup can be started in this region.
+    Wanneer deze index onder 3 zakt is het mogelijk om een coup te plegen in deze regio.
+    Bepaald ook de de wage van de president, minister, en governors.
+
+    \subsection{Overige Gebouwen}
+    Deze gebouwen helpen niet mee aan een index.
+
+    \subsubsection*{Missile System}
+    Als dit in de verdedigende regio hoger is zorgt het voor dat Ground en Troop Wars aanvalen minder effect hebben.
+
+    \subsubsection*{Sea Port}
+    Werkt hetzelfde als een Missile System maar dan met voor Sea Wars.
+
+    \subsubsection*{Power Plant}
+    Geeft de staat electriciteit om gebouwen draaiend te houden.
+    Elk gebouw heeft een eigen energie behoefte.
+    Wanneer de staat te weinig ernergie heeft zullen gebouwen minder werken.
+    75\% energie tekort betekend dat alle gebouwen maar 75\% functioneren.
+
+    \subsubsection*{Space Port}
+    Bepaald de tijd die het nodig is om tussen de aarde en de maan te reizen.
+
+    \subsubsection*{Airport}
+    Verminderd de damage van de aanvallende regio wanneer deze een minderheid heeft.
+    Versnelt reistijd tussen regio's op aarde.
+
+    \subsubsection*{Refill Station}
+    Werkt hetzelfde als Airports maar dan op de maan.
+
+    \subsubsection*{House}
+    Als je begint met het bouwen van je huis komt deze in je residence regio te staan.
+    Je kan dit huis upgraden tot level 99 maar de kosten om je huis te upgraden worden per level hoger.
+    Wanneer de regio waar je huis staat word overgenomen verlies je 10\% van de levels.
+    Bij het verplaatsen van je huis verlies je 5\%.
+    Een huis verhoogt je storage space en versnelt het leren van perks.
 
 \end{multicols}

+ 59 - 59
docs/resources.tex

@@ -1,69 +1,69 @@
 \begin{multicols}{2}
-	% Sources:
-	% Resources in RR: http://rivalregions.com/#news/show/682277
-	\section{Resources}
-	% There are 8 total types of resources in RR. For simplicity's sake, I will split up these resources into two subtypes: raw resources and money resources. Raw resources are Oil, Ore, Uranium, Diamonds, Helium-3, and Liquid Oxygen. All raw resources can be obtained through working. The money resources are Cash and Gold. Even though gold is obtainable through work, it can also be obtained through questing and is considered a form of currency. Cash is obtained through the markets, donations and exchanging of gold. Six of the eight resources (oil, ore, Helium-3, liquid oxygen, uranium) can only be obtained through factories after level 60. You can still purchase these off of the market before level 60.
-	Er zijn 8 type resources die worden opgeslitst in twee categorien: raw resources en currency resources.
-	Alle resources kunnen verkregen worden door te werken.
+    % Sources:
+    % Resources in RR: http://rivalregions.com/#news/show/682277
+    \section{Resources}
+    % There are 8 total types of resources in RR. For simplicity's sake, I will split up these resources into two subtypes: raw resources and money resources. Raw resources are Oil, Ore, Uranium, Diamonds, Helium-3, and Liquid Oxygen. All raw resources can be obtained through working. The money resources are Cash and Gold. Even though gold is obtainable through work, it can also be obtained through questing and is considered a form of currency. Cash is obtained through the markets, donations and exchanging of gold. Six of the eight resources (oil, ore, Helium-3, liquid oxygen, uranium) can only be obtained through factories after level 60. You can still purchase these off of the market before level 60.
+    Er zijn 8 type resources die worden opgeslitst in twee categorien: raw resources en currency resources.
+    Alle resources kunnen verkregen worden door te werken.
 
-	\subsection{Currency Resources}
-	Bestaan uit: Cash en Gold.
-	Onder andere verkregen door quests.
-	\textbf{Gold},
-	% Gold is the only workable resource that you can obtain before level 60 in factories called Gold Mines. Gold is used as a substitute for cash and is then used in the creation of buildings and also energy drinks. Gold can be obtained through online purchases, quests and working. Gold can be exchanged into cash at 10kk a piece, but is much more useful as is.
-	Wordt gebruikt als plaatsvervanger van Cash.
-	Kan verkregen worden in Gold Mines en het doen van quests, of gekocht worden met echt geld.
-	Wordt gebruikt in de productie van gebouwen, machines, en energy drinks.
-	\textbf{Cash},
-	% Cash is the most useful and likely most sought after resource, despite being the most common. Cash is used in the buying and selling, production and building of everything imaginable. Cash is obtained through selling things on the market, exchanging gold, and from donations.
-	Gebruikt voor het kopen en verkopen van resources en het produceren van bijna alles.
-	Word verkregen door verkopen van raw resources, donaties, en gold exchange.
+    \subsection{Currency Resources}
+    Bestaan uit: Cash en Gold.
+    Onder andere verkregen door quests.
+    \textbf{Gold},
+    % Gold is the only workable resource that you can obtain before level 60 in factories called Gold Mines. Gold is used as a substitute for cash and is then used in the creation of buildings and also energy drinks. Gold can be obtained through online purchases, quests and working. Gold can be exchanged into cash at 10kk a piece, but is much more useful as is.
+    Wordt gebruikt als plaatsvervanger van Cash.
+    Kan verkregen worden in Gold Mines en het doen van quests, of gekocht worden met echt geld.
+    Wordt gebruikt in de productie van gebouwen, machines, en energy drinks.
+    \textbf{Cash},
+    % Cash is the most useful and likely most sought after resource, despite being the most common. Cash is used in the buying and selling, production and building of everything imaginable. Cash is obtained through selling things on the market, exchanging gold, and from donations.
+    Gebruikt voor het kopen en verkopen van resources en het produceren van bijna alles.
+    Word verkregen door verkopen van raw resources, donaties, en gold exchange.
 
-	\subsection{Raw Resources}
-	Zijn: Oil, Ore, Uranium, Diamonds, Helium, en Liquid Oxygen.
-	Je kan hier voor werken vanaf level 60, anders moet je deze resources kopen op de markt.
-	Deze resources worden onderverdeeld in 3 tiers.
-	Elke tier word steeds een stuk duurder en komt in kleinere hoeveelheden voor.
+    \subsection{Raw Resources}
+    Zijn: Oil, Ore, Uranium, Diamonds, Helium, en Liquid Oxygen.
+    Je kan hier voor werken vanaf level 60, anders moet je deze resources kopen op de markt.
+    Deze resources worden onderverdeeld in 3 tiers.
+    Elke tier word steeds een stuk duurder en komt in kleinere hoeveelheden voor.
 
-	\begin{center}
-		\begin{tabular}{llll}
-			Tier & Resource &				& Marktprijs \$ \\
-			\midrule
-			Low	& Oil 		& Ore 			& 100 - 200 \\
-			Mid	& Uranium	& Liquid Oxygen	& 1000 - 3000 \\
-			High & Helium-3 & Diamonds		& 500k - 1kk \\
-			\bottomrule
-		\end{tabular}
-	\end{center}
+    \begin{center}
+        \begin{tabular}{llll}
+            Tier & Resource     &               & Marktprijs \$ \\
+            \midrule
+            Low    & Oil        & Ore           & 100 - 200 \\
+            Mid    & Uranium    & Liquid Oxygen & 1000 - 3000 \\
+            High & Helium-3     & Diamonds      & 500k - 1kk \\
+            \bottomrule
+        \end{tabular}
+    \end{center}
 
-	\subsubsection*{Low Tier}
-	Word vaak gebruikt bij de productie van machines en het maken van gebouwen in een regio.
-	\textbf{Oil} geproduceert in Oil Fields,
-	% Oil is likely one of, if not the simplest resource to obtain. Practically, oil is used to power all the machines and things made in production, and is subsequently used in the production of most things. Oil is one of the 6 resources only obtainable after level 60, in factories known as Oil Fields. The market price averages 200-300 dollars cash.
-	\textbf{Ore} geproduceert in Ore Quarries.
-	% Ore is almost exactly the same as oil, used in production of most things. Ore is practically used to be refined, then used to build all the machines and things. The price averages 200-300 dollars cash, and is only obtainable through factories called Ore Quarries after level 60.
+    \subsubsection*{Low Tier}
+    Word vaak gebruikt bij de productie van machines en het maken van gebouwen in een regio.
+    \textbf{Oil} geproduceert in Oil Fields,
+    % Oil is likely one of, if not the simplest resource to obtain. Practically, oil is used to power all the machines and things made in production, and is subsequently used in the production of most things. Oil is one of the 6 resources only obtainable after level 60, in factories known as Oil Fields. The market price averages 200-300 dollars cash.
+    \textbf{Ore} geproduceert in Ore Quarries.
+    % Ore is almost exactly the same as oil, used in production of most things. Ore is practically used to be refined, then used to build all the machines and things. The price averages 200-300 dollars cash, and is only obtainable through factories called Ore Quarries after level 60.
 
-	\subsubsection*{Mid Tier}
-	\textbf{Uranium} geproduceert in Uranium Quarries.
-	Wordt gebruikt om voor antirads, power plants en ballistic missiles.
-	% Uranium is much different from the previous two. It is more expensive and comes in lower quantities. Practically, uranium is used to either create or counteract radiation or create energy, and is subsequently used in ballistic missiles, antirads, and power plants built on earth. The price averages around 4500-6000 dollars cash. It is one of the six that can only be obtained in factories called Uranium Quarries after level 60.
-	\textbf{Liquid Oxygen}, geproduceert in Liquefaction Plants op aarde.
-	Zorgt voor zuurstof op de maan.
-	Word gebruikt in de productie van moon tanks and space rockets.
-	% Liquid Oxygen is a more specific kind of resource. Practically it is used to allow people to breathe, and is used in anything moon or space related like moon tanks and space rockets. The price ranges from 5000-6000 dollars cash. It is one of the six that can only be obtained in factories called Liquefaction Plants after level 60. Liquefaction Plants can only be built on earth.
+    \subsubsection*{Mid Tier}
+    \textbf{Uranium} geproduceert in Uranium Quarries.
+    Wordt gebruikt om voor antirads, power plants en ballistic missiles.
+    % Uranium is much different from the previous two. It is more expensive and comes in lower quantities. Practically, uranium is used to either create or counteract radiation or create energy, and is subsequently used in ballistic missiles, antirads, and power plants built on earth. The price averages around 4500-6000 dollars cash. It is one of the six that can only be obtained in factories called Uranium Quarries after level 60.
+    \textbf{Liquid Oxygen}, geproduceert in Liquefaction Plants op aarde.
+    Zorgt voor zuurstof op de maan.
+    Word gebruikt in de productie van moon tanks and space rockets.
+    % Liquid Oxygen is a more specific kind of resource. Practically it is used to allow people to breathe, and is used in anything moon or space related like moon tanks and space rockets. The price ranges from 5000-6000 dollars cash. It is one of the six that can only be obtained in factories called Liquefaction Plants after level 60. Liquefaction Plants can only be built on earth.
 
-	\subsubsection*{High Tier}
-	\textbf{Helium-3}, geproduceert in Helium-3 Labs op de maan.
-	Word gebruikt voor experimentele power plants op de maan en in de productei van Space Stations.
-	% Helium-3 is a high tier material that can only be obtained in factories above level 60 on the moon. Practically it is used in experimental power plants, like those in space stations or spaceports and is found in so. The price ranges from 1.35kk to 1.6kk on average.
-	\textbf{Diamonds}, geproduceert in Diamond Mines.
-	Gebruikt in high-end machines en gebouwen en voor sommige laws.
-	% Diamonds are another high-end material found in mines called Diamond Mines. Obviously they can only be worked after level 60. Practically they're used to create strong or high-end machines or buildings and are used to build such. The price averages from 1.4kk to 1.6kk.
+    \subsubsection*{High Tier}
+    \textbf{Helium-3}, geproduceert in Helium-3 Labs op de maan.
+    Word gebruikt voor experimentele power plants op de maan en in de productei van Space Stations.
+    % Helium-3 is a high tier material that can only be obtained in factories above level 60 on the moon. Practically it is used in experimental power plants, like those in space stations or spaceports and is found in so. The price ranges from 1.35kk to 1.6kk on average.
+    \textbf{Diamonds}, geproduceert in Diamond Mines.
+    Gebruikt in high-end machines en gebouwen en voor sommige laws.
+    % Diamonds are another high-end material found in mines called Diamond Mines. Obviously they can only be worked after level 60. Practically they're used to create strong or high-end machines or buildings and are used to build such. The price averages from 1.4kk to 1.6kk.
 
-	\subsection{Storage}
-	Bepaald het maximaal aantal resources dat je kan opslaan.
-	Pepaald door level en endurance perk.
-	Je huis level geeft een extra \% ruimte.
-	Premium verdubbelt je storage ruimte, dit kan nog eens verdubbeld worden met een tijdelijke boost.
+    \subsection{Storage}
+    Bepaald het maximaal aantal resources dat je kan opslaan.
+    Pepaald door level en endurance perk.
+    Je huis level geeft een extra \% ruimte.
+    Premium verdubbelt je storage ruimte, dit kan nog eens verdubbeld worden met een tijdelijke boost.
 
 \end{multicols}

+ 6 - 6
docs/war.tex

@@ -1,11 +1,11 @@
 \begin{multicols}{2}
-	\section{Oorlog}
-	Wanneer je in een oorlog moet vechten wordt je vaak op de hoogte gesteld door een persoonlijk bericht.
+    \section{Oorlog}
+    Wanneer je in een oorlog moet vechten wordt je vaak op de hoogte gesteld door een persoonlijk bericht.
 
-	\subsection{Coup}
-	TODO
+    \subsection{Coup}
+    TODO
 
-	\subsection{Revolutie}
-	TODO
+    \subsection{Revolutie}
+    TODO
 
 \end{multicols}

+ 14 - 14
docs/work.tex

@@ -1,18 +1,18 @@
 \begin{multicols}{2}
-	\section{Werken}
-	In de \state zijn er gelukig veel fabrieken.
-	Wanneer je bepaalt waar je gaat werken zijn er een paar dingen om over na te denken.
-	\textbf{Health index}, Bepaalt hoeveel energie je genereerd per 10 minuten.
-	\textbf{Factory level}, Een hoger level zorgt voor meer productie.
-	\textbf{Factory wage}, door de factory owner bepaald, dit kan een percentage van de resource zelf zijn of geld.
-	\textbf{Tax Rate}, percentage wat er naar de staat gaat.
+    \section{Werken}
+    In de \state zijn er gelukig veel fabrieken.
+    Wanneer je bepaalt waar je gaat werken zijn er een paar dingen om over na te denken.
+    \textbf{Health index}, Bepaalt hoeveel energie je genereerd per 10 minuten.
+    \textbf{Factory level}, Een hoger level zorgt voor meer productie.
+    \textbf{Factory wage}, door de factory owner bepaald, dit kan een percentage van de resource zelf zijn of geld.
+    \textbf{Tax Rate}, percentage wat er naar de staat gaat.
 
-	\subsection{Work Experience}
-	Dit word per resource bijgehouden.
-	Het maximale wat je kan behalen is afhankelijk van je education level.
-	Per 10 energie krijg je er 1 work exp er bij.
-	Exp verplaatsen naar een andere resource kost 75G.
-	Beginnende spelers worden aangeraden gold exp op te bouwen.
-	Wanneer je dat maximaal heb is het handig een gedeelte over te zetten naar een andere resource.
+    \subsection{Work Experience}
+    Dit word per resource bijgehouden.
+    Het maximale wat je kan behalen is afhankelijk van je education level.
+    Per 10 energie krijg je er 1 work exp er bij.
+    Exp verplaatsen naar een andere resource kost 75G.
+    Beginnende spelers worden aangeraden gold exp op te bouwen.
+    Wanneer je dat maximaal heb is het handig een gedeelte over te zetten naar een andere resource.
 
 \end{multicols}

+ 7 - 7
master.tex

@@ -1,12 +1,12 @@
 %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
-%%%%		RIVAL REGIONS TUTORIAL
-%%%%	
-%%%%	Author	: Bèrg C
-%%%%	Version	: 1.1.1
+%%%%        RIVAL REGIONS TUTORIAL
 %%%%
-%%%%	Notes	: This code is delivered as is,
-%%%%			and without any warranty.
-%%%%			Feel free to modify and share.
+%%%%    Author    : Bèrg C
+%%%%    Version    : 1.1.1
+%%%%
+%%%%    Notes    : This code is delivered as is,
+%%%%            and without any warranty.
+%%%%            Feel free to modify and share.
 %%%%
 %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%