|
@@ -1,5 +1,5 @@
|
|
|
\section{Region}
|
|
|
-Ten allertijde bevind je jezelf in een regio of reis je tussen twee regions.
|
|
|
+Ten allertijde bevind je jezelf in een region of reis je tussen twee regions.
|
|
|
Iedere speler begint op Novice island.
|
|
|
|
|
|
\subsection{Index}
|
|
@@ -9,7 +9,7 @@ Wanneer andere regions meer bouwen zakt de index uiteindelijk naar beneden.
|
|
|
Het is daarom belangijk dat er steeds nieuwe gekouwen bij komen.
|
|
|
|
|
|
Index 11 is voor regions die met alle gebouw behalve House Fund en Military Academy bij elkaar in de top 5 van de aarde staan.
|
|
|
-De maan heeft hier 1 regio voor.
|
|
|
+De maan heeft hier 1 region voor.
|
|
|
|
|
|
\begin{center}
|
|
|
\begin{tabular}{lll}
|
|
@@ -47,8 +47,8 @@ In deze tabel staat hoeveel energie je genereert:
|
|
|
|
|
|
\subsubsection*{Military Index}
|
|
|
% affects the damage in the war. Depends on the level of Military base.
|
|
|
-Geeft een bonus wanner je vanuit deze regio vecht.
|
|
|
-Voornamlijk in oorlogstijd is het belangrijk dat je vecht vanuit een regio met een hoge military index.
|
|
|
+Geeft een bonus wanner je vanuit deze region vecht.
|
|
|
+Voornamlijk in oorlogstijd is het belangrijk dat je vecht vanuit een region met een hoge military index.
|
|
|
|
|
|
\subsubsection*{Education Index}
|
|
|
% affects the speed of learning new perks. Depends on the level of School.
|
|
@@ -61,31 +61,31 @@ Bepaald ook de de wage van de president, minister, en governors.
|
|
|
|
|
|
\subsection{Overige Gebouwen}
|
|
|
Deze gebouwen helpen niet mee aan een index maar hebben een andere functie.
|
|
|
-\textbf{Missile System}, als dit in de verdedigende regio hoger is, zorgt het voor dat ground en troop wars aanvalen minder effect hebben.
|
|
|
+\textbf{Missile System}, als dit in de verdedigende region hoger is, zorgt het voor dat ground en troop wars aanvalen minder effect hebben.
|
|
|
\textbf{Sea Port}, werkt hetzelfde als een missile system maar dan met voor sea wars.
|
|
|
\textbf{Power Plant}, geeft de staat electriciteit om gebouwen draaiend te houden.
|
|
|
Elk gebouw heeft een eigen energie behoefte.
|
|
|
Wanneer de staat te weinig ernergie heeft zullen gebouwen minder werken.
|
|
|
25\% energie tekort betekend dat alle gebouwen maar 75\% functioneren.
|
|
|
\textbf{Space Port}, bepaald de tijd die het nodig is om tussen de aarde en de maan te reizen.
|
|
|
-\textbf{Airport}, verminderd de damage van de aanvallende regio wanneer deze een minderheid heeft.
|
|
|
+\textbf{Airport}, verminderd de damage van de aanvallende region wanneer deze een minderheid heeft.
|
|
|
Versnelt reistijd tussen regions op aarde.
|
|
|
\textbf{Refill Station}, werkt hetzelfde als Airports maar dan op de maan.
|
|
|
|
|
|
\subsection{House}
|
|
|
-Als je begint met het bouwen van je huis komt deze in je residence regio te staan.
|
|
|
+Als je begint met het bouwen van je huis komt deze in je residence region te staan.
|
|
|
Je kan dit huis upgraden tot level 99 maar de kosten om je huis te upgraden worden per level hoger.
|
|
|
-Wanneer de regio waar je huis staat word overgenomen verlies je 10\% van de levels.
|
|
|
+Wanneer de region waar je huis staat word overgenomen verlies je 10\% van de levels.
|
|
|
Bij het verplaatsen van je huis verlies je 5\%.
|
|
|
Een huis verhoogt je storage space en versnelt het leren van perks.
|
|
|
|
|
|
\subsection{Resources}
|
|
|
-Elke regio heeft per resource een limiet wat gexploreert kan worden wat om 19:00 uur reset.
|
|
|
+Elke region heeft per resource een limiet wat gexploreert kan worden wat om 19:00 uur reset.
|
|
|
De Minister of Economics kan een exploration law accepteren die een gedeelte van dit limiet beschikbaar maakt.
|
|
|
-Wanneer de beschikbaarheid op raakt in een regio moet er dus een refill gedaan worden.
|
|
|
+Wanneer de beschikbaarheid op raakt in een region moet er dus een refill gedaan worden.
|
|
|
|
|
|
\subsection{Overige termen}
|
|
|
-\textbf{Polution}, komt voor in een regio vanwege missiles gebruikt van oorlogen in de buurt.
|
|
|
+\textbf{Polution}, komt voor in een region vanwege missiles gebruikt van oorlogen in de buurt.
|
|
|
Je krijgt er minder snel energie bij maar het gaat automatisch weer weg.
|
|
|
\textbf{Citizens}, spelers met residency in de regio.
|
|
|
\textbf{Residents}, spelers aanwezig in de regio.
|