|  | @@ -1,10 +1,18 @@
 | 
											
												
													
														|  |  \begin{multicols}{2}
 |  |  \begin{multicols}{2}
 | 
											
												
													
														|  |  	\section{Regions}
 |  |  	\section{Regions}
 | 
											
												
													
														|  | -	De regio waar je werkt is erg belangrijk.
 |  | 
 | 
											
												
													
														|  | -	Het bepaald namelijk hoeveel je verdiend krijgt voor het werk.
 |  | 
 | 
											
												
													
														|  | 
 |  | +	De regio waar in je werkt, woont, of oorlog voerd is erg belangrijk.
 | 
											
												
													
														|  | 
 |  | +	Effecten worden berekend door mindel van een aantal indices op de schaal 1-11.
 | 
											
												
													
														|  | 
 |  | +
 | 
											
												
													
														|  | 
 |  | +	De regio's met de top 10\% meeste gebouwen krijgen index 10, de volgende 10\% krijg index index enzo voort. 
 | 
											
												
													
														|  | 
 |  | +	Index 11 zijn voor de regio's die in de top 6 staan. 
 | 
											
												
													
														|  | 
 |  | +	Wanneer een andere regio het aantal gebouwen inhaalt is het mogelijk dat je regio een index zakt.
 | 
											
												
													
														|  | 
 |  | +	Het is daarom belangijk dat er steeds nieuwe gekouwen gemaakt worden zodat we niet achteruit gaan.
 | 
											
												
													
														|  |  
 |  |  
 | 
											
												
													
														|  |  	\subsection{Health Index}
 |  |  	\subsection{Health Index}
 | 
											
												
													
														|  | -	Het aantal energie dat je genereerd zal worden bepaald door de healt index van de regio waar je verblijft. Dit gaat volgens de volgende tabel:
 |  | 
 | 
											
												
													
														|  | 
 |  | +	% depends on Hospital level in this region and affects Energy recovery.
 | 
											
												
													
														|  | 
 |  | +	Hospital
 | 
											
												
													
														|  | 
 |  | +	Het aantal energie dat je genereerd zal worden bepaald door de health index van de regio waar je verblijft.
 | 
											
												
													
														|  | 
 |  | +	Dit gaat volgens de volgende tabel:
 | 
											
												
													
														|  |  
 |  |  
 | 
											
												
													
														|  |  	\begin{tabular}{lrrrrr}
 |  |  	\begin{tabular}{lrrrrr}
 | 
											
												
													
														|  |  		& & \multicolumn{4}{c}{Gold per} \\
 |  |  		& & \multicolumn{4}{c}{Gold per} \\
 | 
											
										
											
												
													
														|  | @@ -20,4 +28,20 @@
 | 
											
												
													
														|  |  		11	& 16	& 1.6	& 9.6	& 230.4	& 1,612.8 \\
 |  |  		11	& 16	& 1.6	& 9.6	& 230.4	& 1,612.8 \\
 | 
											
												
													
														|  |  		\bottomrule
 |  |  		\bottomrule
 | 
											
												
													
														|  |  	\end{tabular}
 |  |  	\end{tabular}
 | 
											
												
													
														|  | 
 |  | +
 | 
											
												
													
														|  | 
 |  | +	\subsection{Military Index}
 | 
											
												
													
														|  | 
 |  | +	% affects the damage in the war. Depends on the level of Military base.
 | 
											
												
													
														|  | 
 |  | +
 | 
											
												
													
														|  | 
 |  | +	\subsection{Education Index}
 | 
											
												
													
														|  | 
 |  | +	% affects the speed of learning new perks. Depends on the level of School. 
 | 
											
												
													
														|  | 
 |  | +	School.
 | 
											
												
													
														|  | 
 |  | +	Zorgt voor het versnellen van de perk leersnelheid.
 | 
											
												
													
														|  | 
 |  | +
 | 
											
												
													
														|  | 
 |  | +	\subsection{Development Index}
 | 
											
												
													
														|  | 
 |  | +	% affects wages of leaders, ministers and governors. Determines if a Coup can be started in this region.
 | 
											
												
													
														|  | 
 |  | +	House fund.
 | 
											
												
													
														|  | 
 |  | +	Wanneer deze index onder 3 zakt is het mogelijk om een coup te plegen in deze regio.
 | 
											
												
													
														|  | 
 |  | +	Bepaald ook de de wage van de monarch, minister, en govenors.
 | 
											
												
													
														|  | 
 |  | +	Wordt hoog gehouden door de staat.
 | 
											
												
													
														|  | 
 |  | +
 | 
											
												
													
														|  |  \end{multicols}
 |  |  \end{multicols}
 |