소스 검색

Replace "regio's" with "regions"

JoostSijm 6 년 전
부모
커밋
a2463c47ee
5개의 변경된 파일21개의 추가작업 그리고 21개의 파일을 삭제
  1. 1 1
      docs/checklist.tex
  2. 5 5
      docs/region.tex
  3. 7 7
      docs/state.tex
  4. 7 7
      docs/war.tex
  5. 1 1
      docs/work.tex

+ 1 - 1
docs/checklist.tex

@@ -33,7 +33,7 @@ Dit zijn de acties die je minimaal een keer per dag uitvoert.
         \subsection*{{\LARGE 5}. Auto Work}
         \premium Zet het auto werken aan.
         Zorg er voor dat er genoeg resources in deze regio zijn en zoek anders een nieuwe regio.
-        Hou wel rekening met health index in deze regio's.
+        Hou wel rekening met health index in deze regions.
         \vfill\null{}
         \columnbreak{}
 

+ 5 - 5
docs/region.tex

@@ -1,14 +1,14 @@
 \section{Region}
-Ten allertijde bevind je jezelf in een regio of reis je tussen twee regio's.
+Ten allertijde bevind je jezelf in een regio of reis je tussen twee regions.
 Iedere speler begint op Novice island.
 
 \subsection{Index}
 De index heeft effect op veel acties en hebben allemaal een eigen gebouw waar ze afhankelijk van zijn.
-De regio's met de top 10\% meeste gebouwen per index krijgen 10, de volgende 10\% krijgt 9 enzovoort.
-Wanneer andere regio's meer bouwen zakt de index uiteindelijk naar beneden.
+De regions met de top 10\% meeste gebouwen per index krijgen 10, de volgende 10\% krijgt 9 enzovoort.
+Wanneer andere regions meer bouwen zakt de index uiteindelijk naar beneden.
 Het is daarom belangijk dat er steeds nieuwe gekouwen bij komen.
 
-Index 11 is voor regio's die met alle gebouw behalve House Fund en Military Academy bij elkaar in de top 5 van de aarde staan.
+Index 11 is voor regions die met alle gebouw behalve House Fund en Military Academy bij elkaar in de top 5 van de aarde staan.
 De maan heeft hier 1 regio voor.
 
 \begin{center}
@@ -69,7 +69,7 @@ Wanneer de staat te weinig ernergie heeft zullen gebouwen minder werken.
 25\% energie tekort betekend dat alle gebouwen maar 75\% functioneren.
 \textbf{Space Port}, bepaald de tijd die het nodig is om tussen de aarde en de maan te reizen.
 \textbf{Airport}, verminderd de damage van de aanvallende regio wanneer deze een minderheid heeft.
-Versnelt reistijd tussen regio's op aarde.
+Versnelt reistijd tussen regions op aarde.
 \textbf{Refill Station}, werkt hetzelfde als Airports maar dan op de maan.
 
 \subsection{House}

+ 7 - 7
docs/state.tex

@@ -1,8 +1,8 @@
 % Sources:
 \section{State}
-Verschillende regio's behoren tot een state.
-Deze state zorgt er voor dat de verschillende regio's goed beheerd worden.
-Een state kan nieuwe regio's krijgen of verliezen door middel van oorlog.
+Verschillende regions behoren tot een state.
+Deze state zorgt er voor dat de verschillende regions goed beheerd worden.
+Een state kan nieuwe regions krijgen of verliezen door middel van oorlog.
 
 \subsection{State Budget}
 De vooraad waarmee de state onderhouden word.
@@ -11,7 +11,7 @@ Taxes gaan over de productie in fabrieken en het verkopen van resources op de ma
 
 \subsection{Border}
 Een state moet open borders of een migration agreement hebben als je er naar toe wil reizen.
-Om ze te sluiten kost het de state resources afhankelijk van het aantal regio's.
+Om ze te sluiten kost het de state resources afhankelijk van het aantal regions.
 Deze kosten worden elke minuut van het state buget afgehaald.
 
 \subsection{Bloc}
@@ -24,7 +24,7 @@ Dit is de bestuursvorm van de state.
 Er wordt onderscheid gemaakt tussen twee types.
 
 \subsubsection{Democratisch}
-\textbf{Parliamentary republic}, alle macht is in het parliament. Dit zijn regio's nadat ze independent worden.
+\textbf{Parliamentary republic}, alle macht is in het parliament. Dit zijn regions nadat ze independent worden.
 \textbf{Presidential republic}, een parliament met president als leader.
 \textbf{Dominant party}, de partij met de meeste stemmen komt in het parliament terecht.
 
@@ -53,8 +53,8 @@ Kan resources exploration en building laws accepteren.
 Ook kan hij sanctions op landen plaatsen om het verkoop van resources, weapons, en items tegen te gaan.
 
 \subsection{Autonomy}
-Een state kan regio's het recht geven zichzelf te besturen door middel van een autonomy.
-Kan bestaan uit meerdere aaneengesloten regio's, de hoofdstad kan geen autonomy zijn.
+Een state kan regions het recht geven zichzelf te besturen door middel van een autonomy.
+Kan bestaan uit meerdere aaneengesloten regions, de hoofdstad kan geen autonomy zijn.
 Heeft een eigen budget een krijgt een gedeelte van de belasting, de profit share.
 Een governor bestuurt een autonomy en is aangesteld door state parliament.
 In democratishe governments kan hij resource exploration en building laws te accepteren.

+ 7 - 7
docs/war.tex

@@ -1,6 +1,6 @@
-\section{War}
-Een conflict tussen tussen states of regio's met het doel onafhankelijk te worden of een regio over te nemen.
-Om een oorlog te starten tussen twee regio's wordt er via het parliament een law ingediend.
+section{War}
+Een conflict tussen tussen states of regions met het doel onafhankelijk te worden of een regio over te nemen.
+Om een oorlog te starten tussen twee regions wordt er via het parliament een law ingediend.
 Een dictator of leader met commander status kan oorlog laws meteen accepteren.
 Het vechten in een oorlog kost energie maar je krijgt de mogelijkheid elk uur te vechten zonder energy te gebruiken.
 Wanneer een regio word overgenomen in een ground- of troopers war worden de helft van de gebouwen vernietigd.
@@ -21,18 +21,18 @@ De state die een regio overneemt ontvangt de helft van deze verloren gebouwen in
 \end{center}
 
 \subsection{Types}
-\textbf{Ground war}, kan gestart worden tussen aangrenzende regio's en wordt gebruikt om een regio over te nemen van een andere staat.
+\textbf{Ground war}, kan gestart worden tussen aangrenzende regions en wordt gebruikt om een regio over te nemen van een andere staat.
 \textbf{Revolution}, kost 3 spelers 75 gold om gestart te worden.
 Om mee te vechten aan deze oorlog moet je aanwezig zijn in de regio.
-\textbf{Coup}, kan door 3 spelers gestart worden in regio's met een development index 1.
+\textbf{Coup}, kan door 3 spelers gestart worden in regions met een development index 1.
 Je kan er een starten of meevechten als aanvaller zonder in deze regio aanwezig te zijn.
 Om te verdedigen moet je aanwezig zijn in de regio.
 Wanneer je met meer dan 5m damage aanvalt krijg je automatisch residency bij succes.
-\textbf{Sea war}, kan gestart worden tussen twee regio's die toegang hebben tot de zee.
+\textbf{Sea war}, kan gestart worden tussen twee regions die toegang hebben tot de zee.
 Hoeveel er gestart kunnen worden is afhankelijk hoe groot de staat is.
 \textbf{Troopers war}, begint automatisch na een succesvolle sea war.
 \textbf{Space war}, oorlog tussen aarde- en maan regio waar aan iedereen mee kan doen.
-Kan gestart worden vanaf de 20 regio's met meeste spaceport gebouwen.
+Kan gestart worden vanaf de 20 regions met meeste spaceport gebouwen.
 \textbf{Training}, het is altijd mogelijk te trainen om snel in level te stijgen.
 De uitslag van training heeft geen effect.
 

+ 1 - 1
docs/work.tex

@@ -19,5 +19,5 @@ Het is aan te raden om gold exp op te bouwen en dit over te zeten naar een ander
 Je kan een eigen factory beginnen voor een bepaalde resource.
 Per energie van factory workers krijgt de fabriek 2 exp, dit is nodig om de fabriek te upgraden.
 Het level van een fabriek bepaald de productiviteit, maximale aantal werkers, en opslag capaciteit van resources.
-Kan verplaatst worden naar andere regio's maar kan niet van resource veranderen.
+Kan verplaatst worden naar andere regions maar kan niet van resource veranderen.
 Voor level 140 is 50k gold en 13kk exp nodig.