123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748 |
- \section{War}
- Een conflict tussen tussen states of regio's met het doel onafhankelijk te worden of een regio over te nemen door de aanvallende zijde
- Om een oorlog te starten word er via het parliament een law ingediend.
- Een dictator of leader met commander status kan oorlog laws meteen accepteren.
- Het vechten in een oorlog kost energie maar je krijgt de mogelijkheid elk uur te vechten zonder energy te gebruiken.
- Wanneer een regio word overgenomen in een ground- of troopers war worden de helft van de gebouwen vernietigd.
- De state die een regio overneemt ontvangt de helft van deze verlozen gebouwen in resources.
- \begin{center}
- \begin{tabular}{ll}
- Type & Succes \\
- \midrule
- Ground war & Capture \\
- Revolution & Independence \& democracy \\
- Coup & Independence \\
- Sea war & Troopers war \\
- Troopers war & Capture \\
- Space war & Capture \\
- \bottomrule
- \end{tabular}
- \end{center}
- \subsection{Types}
- \textbf{Ground war},
- Kan gestart worden tussen aangrenzende regio's en word gebruikt om een regio over te nemen van een andere staat.
- \textbf{Revolution},
- Kost 3 spelers 75 gold om gestart te worden.
- Om mee te vechten aan deze oorlog moet je aanwezig zijn in de regio.
- \textbf{Coup},
- Kan door 3 spelers gestart worden in regio's met een development index 1.
- Je kan er een starten of meevechten als aanvaller zonder in deze regio aanwezig te zijn.
- Om te verdedigen moet je aanwezig zijn in de regio.
- Wanneer je met meer dan 5m damage aanvalt krijg je automatisch residency bij succes.
- \textbf{Sea war},
- Kan gestart worden tussen twee regio's die toegang hebben tot de zee.
- Hoeveel er gestart kunnen worden is afhankelijk hoe groot de staat is.
- \textbf{Troopers war},
- Begint automatisch na een succesvolle sea war.
- \textbf{Space war},
- Oorlog tussen aarde- en maan regio waar aan iedereen mee kan doen.
- Kan gestort worden vanaf de 20 regio's met meeste spaceport gebouwen.
- \textbf{Training},
- Het is altijd mogelijk te trainen om snel in level te stijgen.
- De uitslag van training heeft geen effect.
- \subsection{Auto mode}
- \premium Je kan auto mode gebruiken voor oorlogen.
- Met energy drinks val je elke 10 minuten aan en zonder val je elk uur aan.
|