2
0

war.tex 2.3 KB

123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748
  1. \section{War}
  2. Een conflict tussen tussen states of regio's met het doel onafhankelijk te worden of een regio over te nemen door de aanvallende zijde
  3. Om een oorlog te starten word er via het parliament een law ingediend.
  4. Een dictator of leader met commander status kan oorlog laws meteen accepteren.
  5. Het vechten in een oorlog kost energie maar je krijgt de mogelijkheid elk uur te vechten zonder energy te gebruiken.
  6. Wanneer een regio word overgenomen in een ground- of troopers war worden de helft van de gebouwen vernietigd.
  7. De state die een regio overneemt ontvangt de helft van deze verlozen gebouwen in resources.
  8. \begin{center}
  9. \begin{tabular}{ll}
  10. Type & Succes \\
  11. \midrule
  12. Ground war & Capture \\
  13. Revolution & Independence \& democracy \\
  14. Coup & Independence \\
  15. Sea war & Troopers war \\
  16. Troopers war & Capture \\
  17. Space war & Capture \\
  18. \bottomrule
  19. \end{tabular}
  20. \end{center}
  21. \subsection{Types}
  22. \textbf{Ground war},
  23. Kan gestart worden tussen aangrenzende regio's en word gebruikt om een regio over te nemen van een andere staat.
  24. \textbf{Revolution},
  25. Kost 3 spelers 75 gold om gestart te worden.
  26. Om mee te vechten aan deze oorlog moet je aanwezig zijn in de regio.
  27. \textbf{Coup},
  28. Kan door 3 spelers gestart worden in regio's met een development index 1.
  29. Je kan er een starten of meevechten als aanvaller zonder in deze regio aanwezig te zijn.
  30. Om te verdedigen moet je aanwezig zijn in de regio.
  31. Wanneer je met meer dan 5m damage aanvalt krijg je automatisch residency bij succes.
  32. \textbf{Sea war},
  33. Kan gestart worden tussen twee regio's die toegang hebben tot de zee.
  34. Hoeveel er gestart kunnen worden is afhankelijk hoe groot de staat is.
  35. \textbf{Troopers war},
  36. Begint automatisch na een succesvolle sea war.
  37. \textbf{Space war},
  38. Oorlog tussen aarde- en maan regio waar aan iedereen mee kan doen.
  39. Kan gestort worden vanaf de 20 regio's met meeste spaceport gebouwen.
  40. \textbf{Training},
  41. Het is altijd mogelijk te trainen om snel in level te stijgen.
  42. De uitslag van training heeft geen effect.
  43. \subsection{Auto mode}
  44. \premium Je kan auto mode gebruiken voor oorlogen.
  45. Met energy drinks val je elke 10 minuten aan en zonder val je elk uur aan.