|  | @@ -1,58 +1,94 @@
 | 
	
		
			
				|  |  |  \begin{multicols}{2}
 | 
	
		
			
				|  |  |  	\section{Regions}
 | 
	
		
			
				|  |  | -	De regio waar in je werkt, woont, of oorlog voerd is erg belangrijk.
 | 
	
		
			
				|  |  | -	Effecten worden berekend door mindel van een aantal indexen op de schaal 1-11.
 | 
	
		
			
				|  |  | -	Deze indexen hebben allemaal een eigen gebouw.
 | 
	
		
			
				|  |  | +	De regio waar in je werkt, woont, of vecht is erg belangrijk.
 | 
	
		
			
				|  |  | +	\subsection{Index}
 | 
	
		
			
				|  |  | +	De index heeft effect op veel acties en hebben allemaal een eigen gebouw waar ze afhankelijk van zijn.
 | 
	
		
			
				|  |  | +	De regio's met de top 10\% meeste gebouwen per index krijgen 10, de volgende 10\% krijgt 9 enzovoort.
 | 
	
		
			
				|  |  | +	Wanneer andere regio's meer gebouwen bouwen zakt de index uiteindelijk naar beneden.
 | 
	
		
			
				|  |  | +	Het is daarom belangijk dat er steeds nieuwe gekouwen gebouwd worden.
 | 
	
		
			
				|  |  |  
 | 
	
		
			
				|  |  | -	% Dit moet nog verbeterd worden omdat indexen op een andere manier worden berekend.
 | 
	
		
			
				|  |  | -	De regio's met de top 10\% meeste gebouwen krijgen index 10, de volgende 10\% krijg index index enzo voort. 
 | 
	
		
			
				|  |  | -	Index 11 zijn voor de regio's die in de top 6 staan. 
 | 
	
		
			
				|  |  | -	Wanneer een andere regio het aantal gebouwen inhaalt is het mogelijk dat je regio een index zakt.
 | 
	
		
			
				|  |  | -	Het is daarom belangijk dat er steeds nieuwe gekouwen gemaakt worden zodat we niet achteruit gaan.
 | 
	
		
			
				|  |  | +	Index 11 is voor regio's die met alle gebouw behalve House Fund en Military Academy bij elkaar in de top 5 van de aarde staan.
 | 
	
		
			
				|  |  | +	De maan heeft hier 1 regio voor.
 | 
	
		
			
				|  |  |  
 | 
	
		
			
				|  |  | -	\subsection{Health Index}
 | 
	
		
			
				|  |  | +	\begin{center}
 | 
	
		
			
				|  |  | +		\begin{tabular}{lll}
 | 
	
		
			
				|  |  | +			Index       & Gebouw        & Range \\
 | 
	
		
			
				|  |  | +			\midrule
 | 
	
		
			
				|  |  | +			Health      & Hospital      & 1-11 \\
 | 
	
		
			
				|  |  | +			Military    & Military Base & 1-11 \\
 | 
	
		
			
				|  |  | +			Education   & School        & 1-11 \\
 | 
	
		
			
				|  |  | +			Development & House Fund    & 1-10 \\
 | 
	
		
			
				|  |  | +			\bottomrule
 | 
	
		
			
				|  |  | +		\end{tabular}
 | 
	
		
			
				|  |  | +	\end{center}
 | 
	
		
			
				|  |  | +
 | 
	
		
			
				|  |  | +	\subsubsection*{Health Index}
 | 
	
		
			
				|  |  |  	% depends on Hospital level in this region and affects Energy recovery.
 | 
	
		
			
				|  |  |  	Hospital.
 | 
	
		
			
				|  |  |  	Het aantal energie dat je elke 10 minuten genereerd word bepaald door de health index.
 | 
	
		
			
				|  |  |  	In deze tabel staat hoeveel energie je genereert:
 | 
	
		
			
				|  |  |  
 | 
	
		
			
				|  |  |  	\begin{center}
 | 
	
		
			
				|  |  | -		\begin{minipage}[t]{\columnwidth}
 | 
	
		
			
				|  |  | -			\begin{tabular}{c*5{r}}
 | 
	
		
			
				|  |  | -				& & \multicolumn{4}{c}{Gold per} \\
 | 
	
		
			
				|  |  | -				\cline{3-6}
 | 
	
		
			
				|  |  | -				Index & Energy & 10 min & uur & dag & week \\
 | 
	
		
			
				|  |  | -				\midrule
 | 
	
		
			
				|  |  | -				1–5	& 7		& 0.7	& 4.2	& 100.8	& 705.6 \\
 | 
	
		
			
				|  |  | -				6	& 8		& 0.8	& 4.8	& 115.2	& 806.4 \\
 | 
	
		
			
				|  |  | -				7	& 9		& 0.9	& 5.4	& 129.6	& 907.2 \\
 | 
	
		
			
				|  |  | -				8	& 10	& 1.0	& 6.0	& 144.0	& 1,009.0 \\
 | 
	
		
			
				|  |  | -				9	& 11	& 1.1	& 6.6	& 158.4	& 1,108.8 \\
 | 
	
		
			
				|  |  | -				10	& 12	& 1.2	& 7.2	& 172.8	& 1,209.6 \\
 | 
	
		
			
				|  |  | -				11	& 16	& 1.6	& 9.6	& 230.4	& 1,612.8 \\
 | 
	
		
			
				|  |  | -				\bottomrule
 | 
	
		
			
				|  |  | -			\end{tabular}
 | 
	
		
			
				|  |  | -		\end{minipage}
 | 
	
		
			
				|  |  | +		\begin{tabular}{c*5{r}}
 | 
	
		
			
				|  |  | +			& & \multicolumn{4}{c}{Gold per} \\
 | 
	
		
			
				|  |  | +			\cline{3-6}
 | 
	
		
			
				|  |  | +			Index & Energy & 10 min & uur & dag & week \\
 | 
	
		
			
				|  |  | +			\midrule
 | 
	
		
			
				|  |  | +			1–5	& 7		& 0.7	& 4.2	& 100.8	& 705.6 \\
 | 
	
		
			
				|  |  | +			6	& 8		& 0.8	& 4.8	& 115.2	& 806.4 \\
 | 
	
		
			
				|  |  | +			7	& 9		& 0.9	& 5.4	& 129.6	& 907.2 \\
 | 
	
		
			
				|  |  | +			8	& 10	& 1.0	& 6.0	& 144.0	& 1,009.0 \\
 | 
	
		
			
				|  |  | +			9	& 11	& 1.1	& 6.6	& 158.4	& 1,108.8 \\
 | 
	
		
			
				|  |  | +			10	& 12	& 1.2	& 7.2	& 172.8	& 1,209.6 \\
 | 
	
		
			
				|  |  | +			11	& 16	& 1.6	& 9.6	& 230.4	& 1,612.8 \\
 | 
	
		
			
				|  |  | +			\bottomrule
 | 
	
		
			
				|  |  | +		\end{tabular}
 | 
	
		
			
				|  |  |  	\end{center}
 | 
	
		
			
				|  |  |  
 | 
	
		
			
				|  |  | -	\subsection{Military Index}
 | 
	
		
			
				|  |  | +	\subsubsection*{Military Index}
 | 
	
		
			
				|  |  |  	% affects the damage in the war. Depends on the level of Military base.
 | 
	
		
			
				|  |  | -	Military base.
 | 
	
		
			
				|  |  |  	Geeft een bonus wanner je vanuit deze regio vecht.
 | 
	
		
			
				|  |  |  	Voornamlijk in oorlogstijd is het belangrijk dat je vecht vanuit een regio met een hoge military index.
 | 
	
		
			
				|  |  |  
 | 
	
		
			
				|  |  | -	\subsection{Education Index}
 | 
	
		
			
				|  |  | -	% affects the speed of learning new perks. Depends on the level of School. 
 | 
	
		
			
				|  |  | -	School.
 | 
	
		
			
				|  |  | +	\subsubsection*{Education Index}
 | 
	
		
			
				|  |  | +	% affects the speed of learning new perks. Depends on the level of School.
 | 
	
		
			
				|  |  |  	Versnelt het leren van een perk.
 | 
	
		
			
				|  |  |  
 | 
	
		
			
				|  |  | -	\subsection{Development Index}
 | 
	
		
			
				|  |  | +	\subsubsection*{Development Index}
 | 
	
		
			
				|  |  |  	% affects wages of leaders, ministers and governors. Determines if a Coup can be started in this region.
 | 
	
		
			
				|  |  | -	House fund.
 | 
	
		
			
				|  |  |  	Wanneer deze index onder 3 zakt is het mogelijk om een coup te plegen in deze regio.
 | 
	
		
			
				|  |  |  	Bepaald ook de de wage van de president, minister, en governors.
 | 
	
		
			
				|  |  |  
 | 
	
		
			
				|  |  |  	\subsection{Overige Gebouwen}
 | 
	
		
			
				|  |  | -	TODO
 | 
	
		
			
				|  |  | +	Deze gebouwen helpen niet mee aan een index.
 | 
	
		
			
				|  |  | +
 | 
	
		
			
				|  |  | +	\subsubsection*{Missile System}
 | 
	
		
			
				|  |  | +	Als dit in de verdedigende regio hoger is zorgt het voor dat Ground en Troop Wars aanvalen minder effect hebben.
 | 
	
		
			
				|  |  | +
 | 
	
		
			
				|  |  | +	\subsubsection*{Sea Port}
 | 
	
		
			
				|  |  | +	Werkt hetzelfde als een Missile System maar dan met voor Sea Wars.
 | 
	
		
			
				|  |  | +
 | 
	
		
			
				|  |  | +	\subsubsection*{Power Plant}
 | 
	
		
			
				|  |  | +	Geeft de staat electriciteit om gebouwen draaiend te houden.
 | 
	
		
			
				|  |  | +	Elk gebouw heeft een eigen energie behoefte.
 | 
	
		
			
				|  |  | +	Wanneer de staat te weinig ernergie heeft zullen gebouwen minder werken.
 | 
	
		
			
				|  |  | +	75\% energie tekort betekend dat alle gebouwen maar 75\% functioneren.
 | 
	
		
			
				|  |  | +
 | 
	
		
			
				|  |  | +	\subsubsection*{Space Port}
 | 
	
		
			
				|  |  | +	Bepaald de tijd die het nodig is om tussen de aarde en de maan te reizen.
 | 
	
		
			
				|  |  | +
 | 
	
		
			
				|  |  | +	\subsubsection*{Airport}
 | 
	
		
			
				|  |  | +	Verminderd de damage van de aanvallende regio wanneer deze een minderheid heeft.
 | 
	
		
			
				|  |  | +	Versnelt reistijd tussen regio's op aarde.
 | 
	
		
			
				|  |  | +
 | 
	
		
			
				|  |  | +	\subsubsection*{Refill Station}
 | 
	
		
			
				|  |  | +	Werkt hetzelfde als Airports maar dan op de maan.
 | 
	
		
			
				|  |  | +
 | 
	
		
			
				|  |  | +	\subsubsection*{House}
 | 
	
		
			
				|  |  | +	Als je begint met het bouwen van je huis komt deze in je residence regio te staan.
 | 
	
		
			
				|  |  | +	Je kan dit huis upgraden tot level 99 maar de kosten om je huis te upgraden worden per level hoger.
 | 
	
		
			
				|  |  | +	Wanneer de regio waar je huis staat word overgenomen verlies je 10\% van de levels.
 | 
	
		
			
				|  |  | +	Bij het verplaatsen van je huis verlies je 5\%.
 | 
	
		
			
				|  |  | +	Een huis verhoogt je storage space en versnelt het leren van perks.
 | 
	
		
			
				|  |  |  
 | 
	
		
			
				|  |  |  \end{multicols}
 |