|
@@ -1,58 +1,94 @@
|
|
\begin{multicols}{2}
|
|
\begin{multicols}{2}
|
|
\section{Regions}
|
|
\section{Regions}
|
|
- De regio waar in je werkt, woont, of oorlog voerd is erg belangrijk.
|
|
|
|
- Effecten worden berekend door mindel van een aantal indexen op de schaal 1-11.
|
|
|
|
- Deze indexen hebben allemaal een eigen gebouw.
|
|
|
|
|
|
+ De regio waar in je werkt, woont, of vecht is erg belangrijk.
|
|
|
|
+ \subsection{Index}
|
|
|
|
+ De index heeft effect op veel acties en hebben allemaal een eigen gebouw waar ze afhankelijk van zijn.
|
|
|
|
+ De regio's met de top 10\% meeste gebouwen per index krijgen 10, de volgende 10\% krijgt 9 enzovoort.
|
|
|
|
+ Wanneer andere regio's meer gebouwen bouwen zakt de index uiteindelijk naar beneden.
|
|
|
|
+ Het is daarom belangijk dat er steeds nieuwe gekouwen gebouwd worden.
|
|
|
|
|
|
- % Dit moet nog verbeterd worden omdat indexen op een andere manier worden berekend.
|
|
|
|
- De regio's met de top 10\% meeste gebouwen krijgen index 10, de volgende 10\% krijg index index enzo voort.
|
|
|
|
- Index 11 zijn voor de regio's die in de top 6 staan.
|
|
|
|
- Wanneer een andere regio het aantal gebouwen inhaalt is het mogelijk dat je regio een index zakt.
|
|
|
|
- Het is daarom belangijk dat er steeds nieuwe gekouwen gemaakt worden zodat we niet achteruit gaan.
|
|
|
|
|
|
+ Index 11 is voor regio's die met alle gebouw behalve House Fund en Military Academy bij elkaar in de top 5 van de aarde staan.
|
|
|
|
+ De maan heeft hier 1 regio voor.
|
|
|
|
|
|
- \subsection{Health Index}
|
|
|
|
|
|
+ \begin{center}
|
|
|
|
+ \begin{tabular}{lll}
|
|
|
|
+ Index & Gebouw & Range \\
|
|
|
|
+ \midrule
|
|
|
|
+ Health & Hospital & 1-11 \\
|
|
|
|
+ Military & Military Base & 1-11 \\
|
|
|
|
+ Education & School & 1-11 \\
|
|
|
|
+ Development & House Fund & 1-10 \\
|
|
|
|
+ \bottomrule
|
|
|
|
+ \end{tabular}
|
|
|
|
+ \end{center}
|
|
|
|
+
|
|
|
|
+ \subsubsection*{Health Index}
|
|
% depends on Hospital level in this region and affects Energy recovery.
|
|
% depends on Hospital level in this region and affects Energy recovery.
|
|
Hospital.
|
|
Hospital.
|
|
Het aantal energie dat je elke 10 minuten genereerd word bepaald door de health index.
|
|
Het aantal energie dat je elke 10 minuten genereerd word bepaald door de health index.
|
|
In deze tabel staat hoeveel energie je genereert:
|
|
In deze tabel staat hoeveel energie je genereert:
|
|
|
|
|
|
\begin{center}
|
|
\begin{center}
|
|
- \begin{minipage}[t]{\columnwidth}
|
|
|
|
- \begin{tabular}{c*5{r}}
|
|
|
|
- & & \multicolumn{4}{c}{Gold per} \\
|
|
|
|
- \cline{3-6}
|
|
|
|
- Index & Energy & 10 min & uur & dag & week \\
|
|
|
|
- \midrule
|
|
|
|
- 1–5 & 7 & 0.7 & 4.2 & 100.8 & 705.6 \\
|
|
|
|
- 6 & 8 & 0.8 & 4.8 & 115.2 & 806.4 \\
|
|
|
|
- 7 & 9 & 0.9 & 5.4 & 129.6 & 907.2 \\
|
|
|
|
- 8 & 10 & 1.0 & 6.0 & 144.0 & 1,009.0 \\
|
|
|
|
- 9 & 11 & 1.1 & 6.6 & 158.4 & 1,108.8 \\
|
|
|
|
- 10 & 12 & 1.2 & 7.2 & 172.8 & 1,209.6 \\
|
|
|
|
- 11 & 16 & 1.6 & 9.6 & 230.4 & 1,612.8 \\
|
|
|
|
- \bottomrule
|
|
|
|
- \end{tabular}
|
|
|
|
- \end{minipage}
|
|
|
|
|
|
+ \begin{tabular}{c*5{r}}
|
|
|
|
+ & & \multicolumn{4}{c}{Gold per} \\
|
|
|
|
+ \cline{3-6}
|
|
|
|
+ Index & Energy & 10 min & uur & dag & week \\
|
|
|
|
+ \midrule
|
|
|
|
+ 1–5 & 7 & 0.7 & 4.2 & 100.8 & 705.6 \\
|
|
|
|
+ 6 & 8 & 0.8 & 4.8 & 115.2 & 806.4 \\
|
|
|
|
+ 7 & 9 & 0.9 & 5.4 & 129.6 & 907.2 \\
|
|
|
|
+ 8 & 10 & 1.0 & 6.0 & 144.0 & 1,009.0 \\
|
|
|
|
+ 9 & 11 & 1.1 & 6.6 & 158.4 & 1,108.8 \\
|
|
|
|
+ 10 & 12 & 1.2 & 7.2 & 172.8 & 1,209.6 \\
|
|
|
|
+ 11 & 16 & 1.6 & 9.6 & 230.4 & 1,612.8 \\
|
|
|
|
+ \bottomrule
|
|
|
|
+ \end{tabular}
|
|
\end{center}
|
|
\end{center}
|
|
|
|
|
|
- \subsection{Military Index}
|
|
|
|
|
|
+ \subsubsection*{Military Index}
|
|
% affects the damage in the war. Depends on the level of Military base.
|
|
% affects the damage in the war. Depends on the level of Military base.
|
|
- Military base.
|
|
|
|
Geeft een bonus wanner je vanuit deze regio vecht.
|
|
Geeft een bonus wanner je vanuit deze regio vecht.
|
|
Voornamlijk in oorlogstijd is het belangrijk dat je vecht vanuit een regio met een hoge military index.
|
|
Voornamlijk in oorlogstijd is het belangrijk dat je vecht vanuit een regio met een hoge military index.
|
|
|
|
|
|
- \subsection{Education Index}
|
|
|
|
- % affects the speed of learning new perks. Depends on the level of School.
|
|
|
|
- School.
|
|
|
|
|
|
+ \subsubsection*{Education Index}
|
|
|
|
+ % affects the speed of learning new perks. Depends on the level of School.
|
|
Versnelt het leren van een perk.
|
|
Versnelt het leren van een perk.
|
|
|
|
|
|
- \subsection{Development Index}
|
|
|
|
|
|
+ \subsubsection*{Development Index}
|
|
% affects wages of leaders, ministers and governors. Determines if a Coup can be started in this region.
|
|
% affects wages of leaders, ministers and governors. Determines if a Coup can be started in this region.
|
|
- House fund.
|
|
|
|
Wanneer deze index onder 3 zakt is het mogelijk om een coup te plegen in deze regio.
|
|
Wanneer deze index onder 3 zakt is het mogelijk om een coup te plegen in deze regio.
|
|
Bepaald ook de de wage van de president, minister, en governors.
|
|
Bepaald ook de de wage van de president, minister, en governors.
|
|
|
|
|
|
\subsection{Overige Gebouwen}
|
|
\subsection{Overige Gebouwen}
|
|
- TODO
|
|
|
|
|
|
+ Deze gebouwen helpen niet mee aan een index.
|
|
|
|
+
|
|
|
|
+ \subsubsection*{Missile System}
|
|
|
|
+ Als dit in de verdedigende regio hoger is zorgt het voor dat Ground en Troop Wars aanvalen minder effect hebben.
|
|
|
|
+
|
|
|
|
+ \subsubsection*{Sea Port}
|
|
|
|
+ Werkt hetzelfde als een Missile System maar dan met voor Sea Wars.
|
|
|
|
+
|
|
|
|
+ \subsubsection*{Power Plant}
|
|
|
|
+ Geeft de staat electriciteit om gebouwen draaiend te houden.
|
|
|
|
+ Elk gebouw heeft een eigen energie behoefte.
|
|
|
|
+ Wanneer de staat te weinig ernergie heeft zullen gebouwen minder werken.
|
|
|
|
+ 75\% energie tekort betekend dat alle gebouwen maar 75\% functioneren.
|
|
|
|
+
|
|
|
|
+ \subsubsection*{Space Port}
|
|
|
|
+ Bepaald de tijd die het nodig is om tussen de aarde en de maan te reizen.
|
|
|
|
+
|
|
|
|
+ \subsubsection*{Airport}
|
|
|
|
+ Verminderd de damage van de aanvallende regio wanneer deze een minderheid heeft.
|
|
|
|
+ Versnelt reistijd tussen regio's op aarde.
|
|
|
|
+
|
|
|
|
+ \subsubsection*{Refill Station}
|
|
|
|
+ Werkt hetzelfde als Airports maar dan op de maan.
|
|
|
|
+
|
|
|
|
+ \subsubsection*{House}
|
|
|
|
+ Als je begint met het bouwen van je huis komt deze in je residence regio te staan.
|
|
|
|
+ Je kan dit huis upgraden tot level 99 maar de kosten om je huis te upgraden worden per level hoger.
|
|
|
|
+ Wanneer de regio waar je huis staat word overgenomen verlies je 10\% van de levels.
|
|
|
|
+ Bij het verplaatsen van je huis verlies je 5\%.
|
|
|
|
+ Een huis verhoogt je storage space en versnelt het leren van perks.
|
|
|
|
|
|
\end{multicols}
|
|
\end{multicols}
|