Browse Source

Working on corrections from Nero

JoostSijm 6 years ago
parent
commit
44647d6351
6 changed files with 21 additions and 21 deletions
  1. 1 1
      docs/intro.tex
  2. 2 2
      docs/player.tex
  3. 9 9
      docs/region.tex
  4. 5 5
      docs/resources.tex
  5. 3 3
      docs/state.tex
  6. 1 1
      docs/storage.tex

+ 1 - 1
docs/intro.tex

@@ -2,5 +2,5 @@
 Deze tutorial is bedoeld voor beginnende- en ervaren spelers die meer van het spel willen leren.
 De engelse termen worden gebruikt in deze tutorial.
 
-Een \premium betekend een functie die alleen voor een premium gebruiker beschikbaar is.
+Een \premium betekent een functie die alleen voor een premium gebruiker beschikbaar is.
 Premium is aangeraden vanwege de vele voordelen in dit spel.

+ 2 - 2
docs/player.tex

@@ -7,7 +7,7 @@ Iedere speler begint met level 30 perks.
 Hoe hoger het level, hoe meer bonus je krijgt.
 Het is belangrijk dat je altijd bezig bent met het leren van een nieuwe perk.
 Denk er goed over na waar je op wil focusen in het spel en welk perks je daar voor nodig heb.
-\premium Voor premium gebruikers kost het leren de helft van de tijd.
+\premium het leren kost de helft van de tijd.
 
 Alle perks, strenght vooral, zorgen voor meer damage tijdens het vechten in een oorlog.
 
@@ -27,7 +27,7 @@ Het verlaagt ook de kosten om wapens en items te produceren.
 
 \subsection{Quests}
 Geeft soms een bonus voor het uitvoeren van taken.
-Reperterende quests reseten elke dag om 19:00 uur.
+Reperterende quests resetten elke dag om 19:00 uur.
 
 \begin{center}
     \begin{tabular}{lll}

+ 9 - 9
docs/region.tex

@@ -25,7 +25,7 @@ De maan heeft hier 1 region voor.
 
 \subsubsection*{Health Index}
 % depends on Hospital level in this region and affects Energy recovery.
-Het aantal energie dat elke 10 minuten word gegenereerd is bepaald door de health index.
+Het aantal energie dat elke 10 minuten wordt gegenereerd is bepaald door de health index.
 In deze tabel staat hoeveel energie je genereert:
 
 \begin{center}
@@ -47,7 +47,7 @@ In deze tabel staat hoeveel energie je genereert:
 
 \subsubsection*{Military Index}
 % affects the damage in the war. Depends on the level of Military base.
-Geeft een bonus wanner je vanuit deze region vecht.
+Geeft een bonus wanneer je vanuit deze region vecht.
 Voornamlijk in oorlogstijd is het belangrijk dat je vecht vanuit een region met een hoge military index.
 
 \subsubsection*{Education Index}
@@ -57,25 +57,25 @@ Versnelt het leren van perks.
 \subsubsection*{Development Index}
 % affects wages of leaders, ministers and governors. Determines if a Coup can be started in this region.
 Wanneer deze index onder 1 zakt is het mogelijk om een coup te plegen in deze regio.
-Bepaald ook de de wage van de president, minister, en governors.
+Bepaalt ook de de wage van de president, minister, en governors.
 
 \subsection{Overige Gebouwen}
 Deze gebouwen helpen niet mee aan een index maar hebben een andere functie.
-\textbf{Missile System}, als dit in de verdedigende region hoger is, zorgt het voor dat ground en troop wars aanvalen minder effect hebben.
-\textbf{Sea Port}, werkt hetzelfde als een missile system maar dan met voor sea wars.
+\textbf{Missile System}, als dit in de verdedigende region hoger is, zorgt het voor dat ground en troop wars aanvallen minder effect hebben.
+\textbf{Sea Port}, werkt hetzelfde als een missile system maar dan voor sea wars.
 \textbf{Power Plant}, geeft de staat electriciteit om gebouwen draaiend te houden.
 Elk gebouw heeft een eigen energie behoefte.
 Wanneer de staat te weinig ernergie heeft zullen gebouwen minder werken.
-25\% energie tekort betekend dat alle gebouwen maar 75\% functioneren.
-\textbf{Space Port}, bepaald de tijd die het nodig is om tussen de aarde en de maan te reizen.
-\textbf{Airport}, verminderd de damage van de aanvallende region wanneer deze een minderheid heeft.
+25\% energie tekort betekent dat alle gebouwen maar 75\% functioneren.
+\textbf{Space Port}, bepaalt de tijd die nodig is om tussen de aarde en de maan te reizen.
+\textbf{Airport}, vermindert de damage van de aanvallende region wanneer deze een minderheid heeft.
 Versnelt reistijd tussen regions op aarde.
 \textbf{Refill Station}, werkt hetzelfde als Airports maar dan op de maan.
 
 \subsection{House}
 Als je begint met het bouwen van je huis komt deze in je residence region te staan.
 Je kan dit huis upgraden tot level 99 maar de kosten om je huis te upgraden worden per level hoger.
-Wanneer de region waar je huis staat word overgenomen verlies je 10\% van de levels.
+Wanneer de region waar je huis staat wordt overgenomen verlies je 10\% van de levels.
 Bij het verplaatsen van je huis verlies je 5\%.
 Een huis verhoogt je storage space en versnelt het leren van perks.
 

+ 5 - 5
docs/resources.tex

@@ -2,7 +2,7 @@
 % Resources in RR: http://rivalregions.com/#news/show/682277
 \section{Resources}
 % There are 8 total types of resources in RR. For simplicity's sake, I will split up these resources into two subtypes: raw resources and money resources. Raw resources are Oil, Ore, Uranium, Diamonds, Helium-3, and Liquid Oxygen. All raw resources can be obtained through working. The money resources are Cash and Gold. Even though gold is obtainable through work, it can also be obtained through questing and is considered a form of currency. Cash is obtained through the markets, donations and exchanging of gold. Six of the eight resources (oil, ore, Helium-3, liquid oxygen, uranium) can only be obtained through factories after level 60. You can still purchase these off of the market before level 60.
-Er zijn 8 type resources die worden opgeslitst in twee categorien: raw resources en currency resources.
+Er zijn 8 type resources die worden opgeslitst in twee categorieën: raw resources en currency resources.
 Alle resources kunnen verkregen worden door te werken.
 
 \subsection{Currency Resources}
@@ -42,17 +42,17 @@ Ook bij het maken van gebouwen in een regio.
 
 \subsubsection*{Mid Tier}
 \textbf{Uranium}, geproduceerd in Uranium Quarries.
-Gebruikt om voor antirads, power plants en ballistic missiles.
+Gebruikt voor antirads, power plants en ballistic missiles.
 % Uranium is much different from the previous two. It is more expensive and comes in lower quantities. Practically, uranium is used to either create or counteract radiation or create energy, and is subsequently used in ballistic missiles, antirads, and power plants built on earth. The price averages around 4500-6000 dollars cash. It is one of the six that can only be obtained in factories called Uranium Quarries after level 60.
-\textbf{Liquid Oxygen}, geproduceert in Liquefaction Plants op aarde.
+\textbf{Liquid Oxygen}, geproduceerd in Liquefaction Plants op aarde.
 Zorgt voor zuurstof op de maan.
 Gebruikt in de productie van moon tanks and space rockets.
 % Liquid Oxygen is a more specific kind of resource. Practically it is used to allow people to breathe, and is used in anything moon or space related like moon tanks and space rockets. The price ranges from 5000-6000 dollars cash. It is one of the six that can only be obtained in factories called Liquefaction Plants after level 60. Liquefaction Plants can only be built on earth.
 
 \subsubsection*{High Tier}
-\textbf{Helium-3}, geproduceert in Helium-3 Labs op de maan.
+\textbf{Helium-3}, geproduceerd in Helium-3 Labs op de maan.
 Word gebruikt voor experimentele power plants op de maan en in de productei van Space Stations.
 % Helium-3 is a high tier material that can only be obtained in factories above level 60 on the moon. Practically it is used in experimental power plants, like those in space stations or spaceports and is found in so. The price ranges from 1.35kk to 1.6kk on average.
-\textbf{Diamonds}, geproduceert in Diamond Mines.
+\textbf{Diamonds}, geproduceerd in Diamond Mines.
 Gebruikt in high-end machines en gebouwen en voor sommige laws.
 % Diamonds are another high-end material found in mines called Diamond Mines. Obviously they can only be worked after level 60. Practically they're used to create strong or high-end machines or buildings and are used to build such. The price averages from 1.4kk to 1.6kk.

+ 3 - 3
docs/state.tex

@@ -5,7 +5,7 @@ Deze state zorgt er voor dat de verschillende regions goed beheerd worden.
 Een state kan nieuwe regions krijgen of verliezen door middel van oorlog.
 
 \subsection{State Budget}
-De vooraad waarmee de state onderhouden word.
+De vooraad waarmee de state onderhouden wordt.
 Door middel van taxes, state market, donaties, en travel fee krijgt de state inkomsten binnen.
 Taxes gaan over de productie in fabrieken en het verkopen van resources op de market.
 
@@ -29,8 +29,8 @@ Er wordt onderscheid gemaakt tussen twee types.
 \textbf{Dominant party}, de partij met de meeste stemmen komt in het parliament terecht.
 
 \subsubsection{Autoritaristisch}
-Wanneer een state 31 dagen bestaat kan het met 80\% stemmen van het parlement veranderen in een autoritaristisch government.
-De state wordt dan geleid door een dictator die op elk moment de government form van de state veranderen.
+Wanneer een state 31 dagen bestaat, kan het met 80\% stemmen van het parlement veranderen in een autoritaristisch government.
+De state wordt dan geleid door een dictator die op elk moment de government form van de state kan veranderen.
 \textbf{Dictatorship}, een dictator is de leider van de state, hij kan de laws meteen uitvoeren en er is geen parliament.
 \textbf{One-party system}, hetzelfde als een dictatorship maar met een parliament voor de partij van de dictator.
 \textbf{Executive monarchy}, dictatorship met een verkozen parliament, laws worden alleen geaccepteerd bij steun van de monarch.

+ 1 - 1
docs/storage.tex

@@ -45,4 +45,4 @@ Hebben verschillend functies.
 Je kan ook zelf items en wapens produceren.
 Bij het produceren gebruik je raw resources en cash.
 De kosten zijn afhankelijk van je strength and education perks.
-Het duur een lange tijd voordat je winst maakt met eigen productie.
+Het duurt een lange tijd voordat je winst maakt met eigen productie.