|
@@ -25,7 +25,7 @@ De maan heeft hier 1 region voor.
|
|
|
|
|
|
\subsubsection*{Health Index}
|
|
|
% depends on Hospital level in this region and affects Energy recovery.
|
|
|
-Het aantal energie dat elke 10 minuten word gegenereerd is bepaald door de health index.
|
|
|
+Het aantal energie dat elke 10 minuten wordt gegenereerd is bepaald door de health index.
|
|
|
In deze tabel staat hoeveel energie je genereert:
|
|
|
|
|
|
\begin{center}
|
|
@@ -47,7 +47,7 @@ In deze tabel staat hoeveel energie je genereert:
|
|
|
|
|
|
\subsubsection*{Military Index}
|
|
|
% affects the damage in the war. Depends on the level of Military base.
|
|
|
-Geeft een bonus wanner je vanuit deze region vecht.
|
|
|
+Geeft een bonus wanneer je vanuit deze region vecht.
|
|
|
Voornamlijk in oorlogstijd is het belangrijk dat je vecht vanuit een region met een hoge military index.
|
|
|
|
|
|
\subsubsection*{Education Index}
|
|
@@ -57,25 +57,25 @@ Versnelt het leren van perks.
|
|
|
\subsubsection*{Development Index}
|
|
|
% affects wages of leaders, ministers and governors. Determines if a Coup can be started in this region.
|
|
|
Wanneer deze index onder 1 zakt is het mogelijk om een coup te plegen in deze regio.
|
|
|
-Bepaald ook de de wage van de president, minister, en governors.
|
|
|
+Bepaalt ook de de wage van de president, minister, en governors.
|
|
|
|
|
|
\subsection{Overige Gebouwen}
|
|
|
Deze gebouwen helpen niet mee aan een index maar hebben een andere functie.
|
|
|
-\textbf{Missile System}, als dit in de verdedigende region hoger is, zorgt het voor dat ground en troop wars aanvalen minder effect hebben.
|
|
|
-\textbf{Sea Port}, werkt hetzelfde als een missile system maar dan met voor sea wars.
|
|
|
+\textbf{Missile System}, als dit in de verdedigende region hoger is, zorgt het voor dat ground en troop wars aanvallen minder effect hebben.
|
|
|
+\textbf{Sea Port}, werkt hetzelfde als een missile system maar dan voor sea wars.
|
|
|
\textbf{Power Plant}, geeft de staat electriciteit om gebouwen draaiend te houden.
|
|
|
Elk gebouw heeft een eigen energie behoefte.
|
|
|
Wanneer de staat te weinig ernergie heeft zullen gebouwen minder werken.
|
|
|
-25\% energie tekort betekend dat alle gebouwen maar 75\% functioneren.
|
|
|
-\textbf{Space Port}, bepaald de tijd die het nodig is om tussen de aarde en de maan te reizen.
|
|
|
-\textbf{Airport}, verminderd de damage van de aanvallende region wanneer deze een minderheid heeft.
|
|
|
+25\% energie tekort betekent dat alle gebouwen maar 75\% functioneren.
|
|
|
+\textbf{Space Port}, bepaalt de tijd die nodig is om tussen de aarde en de maan te reizen.
|
|
|
+\textbf{Airport}, vermindert de damage van de aanvallende region wanneer deze een minderheid heeft.
|
|
|
Versnelt reistijd tussen regions op aarde.
|
|
|
\textbf{Refill Station}, werkt hetzelfde als Airports maar dan op de maan.
|
|
|
|
|
|
\subsection{House}
|
|
|
Als je begint met het bouwen van je huis komt deze in je residence region te staan.
|
|
|
Je kan dit huis upgraden tot level 99 maar de kosten om je huis te upgraden worden per level hoger.
|
|
|
-Wanneer de region waar je huis staat word overgenomen verlies je 10\% van de levels.
|
|
|
+Wanneer de region waar je huis staat wordt overgenomen verlies je 10\% van de levels.
|
|
|
Bij het verplaatsen van je huis verlies je 5\%.
|
|
|
Een huis verhoogt je storage space en versnelt het leren van perks.
|
|
|
|