|
@@ -5,14 +5,22 @@
|
|
|
\textbf{Health index}, Bepaalt hoeveel energie je genereerd per 10 minuten.
|
|
|
\textbf{Factory level}, Een hoger level zorgt voor meer productie.
|
|
|
\textbf{Factory wage}, door de factory owner bepaald, dit kan een percentage van de resource zelf zijn of geld.
|
|
|
- \textbf{Tax Rate}, percentage wat er naar de staat gaat.
|
|
|
+ \textbf{Tax Rate}, percentage wat er naar de staat gaat, staat op de overzicht pagina van de regio.
|
|
|
+
|
|
|
+ Deze dingen bepalen hoeveel resources je produceert.
|
|
|
+ In een gold factory blijft het aantal gold onaangepast maar heeft het invloed op het aantal geld.
|
|
|
|
|
|
\subsection{Work Experience}
|
|
|
Dit word per resource bijgehouden.
|
|
|
Het maximale wat je kan behalen is afhankelijk van je education level.
|
|
|
- Per 10 energie krijg je er 1 work exp er bij.
|
|
|
- Exp verplaatsen naar een andere resource kost 75G.
|
|
|
- Beginnende spelers worden aangeraden gold exp op te bouwen.
|
|
|
- Wanneer je dat maximaal heb is het handig een gedeelte over te zetten naar een andere resource.
|
|
|
+ Per 10 energie krijg je 1 work exp.
|
|
|
+ Exp verplaatsen naar een andere resource kost 75 gold.
|
|
|
+ Het is aangeraden om gold exp op te bouwen en dit over te zeten naar een andere resource wanneer je bijna de max bereikt.
|
|
|
+
|
|
|
+ \subsection{Factory}
|
|
|
+ Je kan een eigen factory beginnen voor een bepaalde resource.
|
|
|
+ Per energie van werknemers krijgt de fabriek 2 exp, dit is nodig om de fabriek te upgraden.
|
|
|
+ Het level van een fabriek bepaald de productiviteit, maximaale aantal werkers, en opslag van resources.
|
|
|
+ Voor level 140 is 50k gold en 13kk exp nodig.
|
|
|
|
|
|
\end{multicols}
|