Browse Source

Add factory to work section

JoostSijm 6 years ago
parent
commit
bfddf8af8a
2 changed files with 15 additions and 7 deletions
  1. 2 2
      docs/perks.tex
  2. 13 5
      docs/work.tex

+ 2 - 2
docs/perks.tex

@@ -15,8 +15,8 @@
 
 
     \subsection{Education}
     \subsection{Education}
     Zorgt voor een hogere maximale werkervaring waardoor meer verdiend met werken.
     Zorgt voor een hogere maximale werkervaring waardoor meer verdiend met werken.
-    Met level 1OO kan je in de departments werken voor de staatsbonus.
-    Deze staatsbonus zorgt voor een bonus in het hele land.
+    Met level 100 kan je in de departments werken voor de statebonus.
+    Deze statebonus zorgt voor een bonus in het hele land.
     Het bepaalt ook het maximale werk experience dat je voor een resource kan hebben.
     Het bepaalt ook het maximale werk experience dat je voor een resource kan hebben.
 
 
     \subsection{Strength}
     \subsection{Strength}

+ 13 - 5
docs/work.tex

@@ -5,14 +5,22 @@
     \textbf{Health index}, Bepaalt hoeveel energie je genereerd per 10 minuten.
     \textbf{Health index}, Bepaalt hoeveel energie je genereerd per 10 minuten.
     \textbf{Factory level}, Een hoger level zorgt voor meer productie.
     \textbf{Factory level}, Een hoger level zorgt voor meer productie.
     \textbf{Factory wage}, door de factory owner bepaald, dit kan een percentage van de resource zelf zijn of geld.
     \textbf{Factory wage}, door de factory owner bepaald, dit kan een percentage van de resource zelf zijn of geld.
-    \textbf{Tax Rate}, percentage wat er naar de staat gaat.
+    \textbf{Tax Rate}, percentage wat er naar de staat gaat, staat op de overzicht pagina van de regio.
+
+    Deze dingen bepalen hoeveel resources je produceert.
+    In een gold factory blijft het aantal gold onaangepast maar heeft het invloed op het aantal geld.
 
 
     \subsection{Work Experience}
     \subsection{Work Experience}
     Dit word per resource bijgehouden.
     Dit word per resource bijgehouden.
     Het maximale wat je kan behalen is afhankelijk van je education level.
     Het maximale wat je kan behalen is afhankelijk van je education level.
-    Per 10 energie krijg je er 1 work exp er bij.
-    Exp verplaatsen naar een andere resource kost 75G.
-    Beginnende spelers worden aangeraden gold exp op te bouwen.
-    Wanneer je dat maximaal heb is het handig een gedeelte over te zetten naar een andere resource.
+    Per 10 energie krijg je 1 work exp.
+    Exp verplaatsen naar een andere resource kost 75 gold.
+    Het is aangeraden om gold exp op te bouwen en dit over te zeten naar een andere resource wanneer je bijna de max bereikt.
+
+    \subsection{Factory}
+    Je kan een eigen factory beginnen voor een bepaalde resource.
+    Per energie van werknemers krijgt de fabriek 2 exp, dit is nodig om de fabriek te upgraden.
+    Het level van een fabriek bepaald de productiviteit, maximaale aantal werkers, en opslag van resources.
+    Voor level 140 is 50k gold en 13kk exp nodig.
 
 
 \end{multicols}
 \end{multicols}