Kaynağa Gözat

Add factory to work section

JoostSijm 6 yıl önce
ebeveyn
işleme
bfddf8af8a
2 değiştirilmiş dosya ile 15 ekleme ve 7 silme
  1. 2 2
      docs/perks.tex
  2. 13 5
      docs/work.tex

+ 2 - 2
docs/perks.tex

@@ -15,8 +15,8 @@
 
     \subsection{Education}
     Zorgt voor een hogere maximale werkervaring waardoor meer verdiend met werken.
-    Met level 1OO kan je in de departments werken voor de staatsbonus.
-    Deze staatsbonus zorgt voor een bonus in het hele land.
+    Met level 100 kan je in de departments werken voor de statebonus.
+    Deze statebonus zorgt voor een bonus in het hele land.
     Het bepaalt ook het maximale werk experience dat je voor een resource kan hebben.
 
     \subsection{Strength}

+ 13 - 5
docs/work.tex

@@ -5,14 +5,22 @@
     \textbf{Health index}, Bepaalt hoeveel energie je genereerd per 10 minuten.
     \textbf{Factory level}, Een hoger level zorgt voor meer productie.
     \textbf{Factory wage}, door de factory owner bepaald, dit kan een percentage van de resource zelf zijn of geld.
-    \textbf{Tax Rate}, percentage wat er naar de staat gaat.
+    \textbf{Tax Rate}, percentage wat er naar de staat gaat, staat op de overzicht pagina van de regio.
+
+    Deze dingen bepalen hoeveel resources je produceert.
+    In een gold factory blijft het aantal gold onaangepast maar heeft het invloed op het aantal geld.
 
     \subsection{Work Experience}
     Dit word per resource bijgehouden.
     Het maximale wat je kan behalen is afhankelijk van je education level.
-    Per 10 energie krijg je er 1 work exp er bij.
-    Exp verplaatsen naar een andere resource kost 75G.
-    Beginnende spelers worden aangeraden gold exp op te bouwen.
-    Wanneer je dat maximaal heb is het handig een gedeelte over te zetten naar een andere resource.
+    Per 10 energie krijg je 1 work exp.
+    Exp verplaatsen naar een andere resource kost 75 gold.
+    Het is aangeraden om gold exp op te bouwen en dit over te zeten naar een andere resource wanneer je bijna de max bereikt.
+
+    \subsection{Factory}
+    Je kan een eigen factory beginnen voor een bepaalde resource.
+    Per energie van werknemers krijgt de fabriek 2 exp, dit is nodig om de fabriek te upgraden.
+    Het level van een fabriek bepaald de productiviteit, maximaale aantal werkers, en opslag van resources.
+    Voor level 140 is 50k gold en 13kk exp nodig.
 
 \end{multicols}